Η Ford ανακοίνωσε μία σειρά αναβαθμίσεων για το δημοφιλές Transit Connect, το οποίο προσφέρει τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία και, για πρώτη φορά, μια έκδοση με ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου.
«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων [βίντεο]
Ford: Πρωτιά στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών
Η ηλεκτρική Ford Mustang «λύνει» το πρόβλημα φόρτισης
Το Transit Connect –στην έκδοση L1 Trend– καταναλώνει 4,1 l/100 km με εκπομπές CO2 109 g/km στον κύκλο NEDC (5,1 l/100 km, 134 g/km στο πρωτόκολλο WLTP) 2 με τον κινητήρα ντίζελ 1.5L EcoBlue της Ford σε εκδόσεις ισχύος 75 και 120 ίππων, σε συνδυασμό με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Η Ford ανταποκρίθηκε άμεσα στις ανάγκες των πελατών για αύξηση της μεταφορικής ικανότητας του Transit Connect, βελτιώνοντας το ωφέλιμο φορτίο στα 982 kg –αύξηση 79 kg έναντι προηγούμενων εκδόσεων– χωρίς συμβιβασμούς στην ευελιξία ή την κατανάλωση καυσίμου.
Η αναβάθμιση των συνδυασμών σε ζάντες και ελαστικά και η αφαίρεση του προαιρετικού διπλού καθίσματος συνοδηγού συνετέλεσαν στην αύξηση του ωφέλιμου φορτίου. Το διπλό κάθισμα συνοδηγού εξακολουθεί να διατίθεται προαιρετικά για τις εκδόσεις με χαμηλότερο ωφέλιμο φορτίο.
Οι πελάτες που επιθυμούν μεικτό βάρος 2.501 kg και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 982 kg εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το κινητήριο σύνολο που καλύπτει καλύτερα τις λειτουργικές απαιτήσεις τους. Μεταξύ αυτών είναι οι κινητήρες ντίζελ 1.5L EcoBlue σε εκδόσεις ισχύος 100 ή 120 ίππων με 6-τάχυτο μηχανικό ή 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι και τις μεταφορές φορτίων.
Η Ford ενέκρινε, επίσης, τη χρήση βιοκαυσίμου HVO για τον κινητήρα ντίζελ 1.5L EcoBlue μετά από ένα εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών, προκειμένου να διασφαλίσει ότι δεν θα επηρεαστούν οι επιδόσεις και η λειτουργικότητα του οχήματος.