Mε αισθητικές αλλαγές στο εσωτερικό και το εξωτερικό του, το ανανεωμένο Audi SQ5 TDI εφοδιάζεται με 3λιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα 341 ίππων και 700 Nm ροπής.
Στη Ρόδο η παγκόσμια παρουσίαση του Audi RS e-tron GT
Audi: 40 χρόνια τεχνολογία quattro
Το νέο Audi A3 Sportback και σε έκδοση φυσικού αερίου
Ο V6 3.0 TDI κινητήρας του SQ5 έχει αναβαθμιστεί σε πολλούς τομείς.
Τα επανασχεδιασμένα έμβολα δεν είναι πλέον κατασκευασμένα από αλουμίνιο αλλά από σφυρήλατο χάλυβα, με μειωμένες απώλειες θερμότητας και πιο γρήγορη και αποτελεσματική καύση. Ο ψεκασμός καυσίμου εκτελείται έως και οκτώ φορές ανά κύκλο, με μέγιστη πίεση 2.500 bar.
Ο 3.0 TDI αναπτύσσει τη δύναμή του νωρίτερα και πιο δυνατά από πριν, λειτουργώντας άψογα στην περιοχή μεταξύ 1.750 σ.α.λ. και 3.250 σ.α.λ.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,1 δλ. και η τελική ταχύτητα του μοντέλου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (η κίνηση περνά μόνιμα στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων).
Για καλύτερες επιδόσεις στους τομείς της κατανάλωσης και των ρύπων, το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt (MHEV), με έναν εναλλάκτη ιμάντα (BAS), μια μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν μετατροπέα τάσης 48/12 Volt. Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, το σύστημα MHEV ανακτά έως και 8 kW ισχύος. Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει για έως και 40 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα σβηστό - μετά από αυτό το χρονικό διάστημα το ισχυρό BAS επανεκκινεί σχεδόν ανεπαίσθητα τον κινητήρα. Το ήπιο υβριδικό σύστημα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 0,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Το ανανεωμένο Audi SQ5 TDI θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο San José Chiapa, στο Μεξικό και θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές χώρες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.