Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος βελτιώνει μηχανικά και αισθητικά τη λιμουζίνα της Audi.
Το κορυφαίο Audi S8 είναι μόνιμα τετρακίνητο και εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 4.000 κυβικών εκατοστών απόδοσης 571 ίππων & 800 Nm ροπής. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα. Η ΑΒΤ βελτίωσε περαιτέρω τα παραπάνω στοιχεία ανεβάζοντας την ισχύ στα 700 άλογα και τη ροπή στα 880 Nm (το 0-100 μειώθηκε κατά 0,4 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει, πλέον, τα 271 χλμ./ώρα για τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με κεραμικά φρένα). Εκτός του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου και των λοιπών μηχανικών αναβαθμίσεων, η ABT έχει επέμβει και στην ενεργητική ανάρτηση του αυτοκινήτου για ακόμη μεγαλύτερη ευστάθεια.
Αισθητικά, το Audi S8 διατηρεί την κομψή του, διακριτική εμφάνιση. Η ABT Sportsline προσθέτει μόνο ένα διακριτικό πίσω σπόιλερ από ανθρακονήματα. Οι πρόσθετες σπορ αλλαγές περιλαμβάνουν τροχούς ABT GR ή FR 20 ιντσών. Το μοντέλο FR είναι επίσης διαθέσιμο σε διάσταση 21-ιντσών. Ο σχεδιασμός τους είναι μια παραλλαγή του κλασικού σχεδιασμού πέντε ακτίνων. Η εξωτερική πλευρά του σχεδίου είναι επεξεργασμένη με διαμάντια (γυαλισμένη) και έτσι δημιουργούν μία ενδιαφέρουσα χρωματική αντίθεση. Οι sport τροχοί διατίθενται επίσης ως εναλλακτική λύση σε μαύρο ματ χρώμα. Στο εσωτερικό, ο ιδιοκτήτης ABT R8 μπορεί να τονίσει την μετατροπή με ένα κάλυμμα ABT (start-stop-switch-cap) και ABT shift knob (μοχλός επιλογής ταχυτήτων).