H Hyundai σχεδιάζει να βάλει στην παραγωγή ένα σπορ αυτοκίνητο με βάση το concept RM19 που είδαμε πριν δύο χρόνια.
Hyundai Nexo: Καταναλώνει υδρογόνο και βγάζει νερό! [βίντεο]
H Hyundai προωθεί την αυτόνομη οδήγηση
Έχουμε δει πως η Hyundai προσπαθεί και παρουσιάζει συχνά concept sport αυτοκίνητα με τον κινητήρα στο κέντρο. Αυτή την φορά η ανακοίνωση είναι επίσημη και οι Κορεάτες προγραμματίζουν ένα μοντέλο με τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τα εμπρός καθίσματα και εμφάνιση όπως αυτή του RM19 το οποίο παρουσίασαν στο Auto Show του Λος Άντζελες.
Η αποκάλυψη έγινε από τον υπεύθυνο έρευνας και ανάπτυξης της εταιρίας Albert Biermann. Ο Οποίος επιβεβαίωσε πως το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει θα παραμείνει πιστό στο «RM19», που βασίζεται στο Veloster, αλλά χωρίς τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο εκπρόσωπος της Hyundai δήλωσε ότι: «θα μείνει ότι είναι αναγκαίο από αυτά». Αυτό ίσως να είναι ένα αυτόνομο μοντέλο του τμήματος «N» αν η παραγωγή είναι μικρή όμως το σίγουρο είναι πως θα έχει κινητήρα 390 ίππων από ένα υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων σε TCR-spec.
Το διθέσιο και δίθυρο coupe στέλνει τη δύναμη του κινητήρα στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου sequential κιβωτίου ταχυτήτων όμοιο με του αγωνιστικού αυτοκινήτου του πρωταθλήματος TCR. Βέβαια η Hyundai δεν ξεκαθαρίζει αν εννοεί το Veloster N TCR ή το i30 N TCR. Με ταχύτητα 0 έως 100 χλμ σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα άνω των 250 km / h, το RM19 είναι πολύ γρήγορο και ελπίζουμε ότι το αντίστοιχο της παραγωγής δεν θα απομακρυνθεί από αυτές τις προδιαγραφές.