To νέο μοντέλο της Ducati εφοδιάζεται με τον κινητήρα V4 Grandturismo, όντας βελτιωμένο σε όλα του τα σημεία.
Σε 18 χρόνια, από το λανσάρισμά της το 2003, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 110.000 μονάδες.
Νέος κινητήρας για τη Ducati Multistrada [εικόνα]
MotoGP: Νίκη για την Ducati στο βροχερό γαλλικό Grand Prix
Η Ducati Multistrada V4 με τεχνολογία ραντάρ
Η πρώτη Multistrada ήταν μία σπορ μοτοσυκλέτα, με καλή ροπή και κυρίως κατάλληλη για χρήση στο δρόμο.
Η έκδοση του 2010 ήταν η πρώτη «4 μοτοσυκλέτες σε μία».
Το 2015, ωστόσο, παρουσιάστηκε ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό, ο οποίος βελτίωσε ακόμα περισσότερο την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Στη νέα εκδοχή του μοντέλου, ο κινητήρας V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ., αποδίδει 170 άλογα και ζυγίζει 66,7 κιλά. Επιπλέον, η υιοθέτηση αυτού του κινητήρα επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης: στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ., που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.
Το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της Multistrada V4 είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις μοτοσυκλέτες για ασφάλεια, άνεση, απόδοση και συνδεσιμότητα. Η IMU πλατφόρμα διαχειρίζεται όλα τα κορυφαία συστήματα: Cornering ABS , Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Cornering Lights (DCL).
Επίσης, στάνταρ στη Multistrada V4 S είναι το Vehicle Hold Control (VHC), το οποίο καθιστά εύκολη την επανεκκίνηση σε δρόμους με κλίση. Στη Multistrada V4 S, η IMU επικοινωνεί επίσης συνεχώς με το ημι-ενεργό σύστημα ελέγχου Ducati Skyhook Suspension (DSS), που ρυθμίζει αυτόματα το ύψος της μοτοσυκλέτας, ανεξάρτητα του φορτίου.
Με τη Multistrada V4, η Ducati παρουσιάζει, επίσης, το νέο σύστημα εμπρός και πίσω ραντάρ, το οποίο επιτρέπει τη χρήση του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD). Παράλληλα, η ιταλική μηχανή είναι εξοπλισμένη με αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, εμπρός τροχό 19 ιντσών και νέο διπλό ψαλίδι που δίνει τη δυνατότητα εξοπλισμού ζαντών με ακτίνες. Έχει μεταξόνιο (1.567 χιλ.), αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές (εμπρός τροχός 170 χιλ. και πίσω τροχός 180 χιλ.), αυξημένη απόσταση από το έδαφος 220 χιλ. και βάρος 215 κιλά.
Η νέα Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Ιανουαρίου, με τιμή εκκίνησης τις 20.800 ευρώ.