Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του Ford Fiesta αποκτά για πρώτη φορά και 48-Volt υβριδικό σύστημα, με στόχο τη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης.
Αυτό είναι το νέο Ford Puma ST-Line Vignale [εικόνα]
H Ford λανσάρει το νέο Kuga -Αυτή είναι η τιμή του [εικόνες]
Οι μηχανικοί της Ford τοποθετούν κάτω από το καπό του Fiesta το μηχανικό σύνολο που είδαμε πρόσφατα στο Puma. Το συγκεκριμένο 3κύλινδρο 1.000άρι μοτέρ εμφανίζεται σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης με 125 & 155 ίππους και συνδυάζεται με μια μίζα/εναλλάκτη και μια 48-Volt μπαταρία ιόντων λιθίου.
Με βάση τα όσα ανακοινώνει η Ford, η εν λόγω διάταξη του ήπιου υβριδικού συστήματος αυξάνει τη ροπή έως και 24 Nm με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι διαθέσιμο από τις χαμηλές στροφές. Παράλληλα, το Fiesta επωφελείται λόγω της καλύτερης κατανάλωσης που μπορεί να μειωθεί έως και 10% εντός της πόλης (μέση κατανάλωση 4.0 lt./100 km-κύκλος NEDC ή 5.0 lt./100 km κατά τον αυστηρότερο κύκλο WLTP, εκπομπές CO2 είναι 91 g/km -NEDC, 112 g/km WLTP).
Τέλος, να σημειώσουμε πως το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμο και εκδόσεις VAN.