Αυτό είναι το νέο Ford Puma ST-Line Vignale [εικόνα] - iefimerida.gr

Αυτό είναι το νέο Ford Puma ST-Line Vignale [εικόνα]

To Ford Puma και έκδοση Viganle
To Ford Puma και έκδοση Viganle
Κώστας Φούζας

Η οικογένεια του Ford Puma διευρύνεται με νέες εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι την πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, συμπαγές crossover μοντέλο της. Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα της Ford που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale.

Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma έχει εκπομπές CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 118 g/km και 4,5 l/100 km αντίστοιχα στον κύκλο WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 g/km με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 137 g/km και 6,0 l/100 km στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις κορυφαίες επιδόσεις. 

Αυτό είναι το νέο Ford Puma ST-Line Vignale

Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

•1.0L EcoBoost Hybrid 125PS: εκπομπή CO2 από 97 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,3 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)

•1.0L EcoBoost Hybrid 155PS εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,4 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)

Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125PS προσφέρει εκπομπή CO2 από 103 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100 km στον κύκλο NEDC (131 g/km και 5,7 l/100 km στον WLTP).

Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Οι ξεχωριστές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ford Ford Puma
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ