Αναμονή τέλος! Οι Ιάπωνες παρουσίασαν το ισχυρότερο Yaris που έχει παραχθεί μέχρι σήμερα. Ας δούμε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Η AC Schnitzer βελτιώνει την Toyota GR Supra [βίντεο]
Με το νέο GR Yaris, η Toyota επιχειρεί να κάνει τη διάφορά στην κατηγορία των μικρών ισχυρών μοντέλων. Παράλληλα, με την εφαρμογή μιας πληθώρας συστημάτων, το hot Yaris υπόσχεται μοναδική αίσθηση οδικής συμπεριφοράς και επιδόσεων. Σημειώστε, επίσης, πως το μοντέλο έχει εξελιχθεί από την Gazoo Racing και την εταιρεία Tommi Mäkinen Racing που είναι υπεύθυνη για τη συμμετοχή της Toyota στο WRC (το GR Yaris θα μπορεί να ομολογκαριστεί για τοπικούς αγώνες Ράλι).
Στον τομέα της εμφάνισης, το GR Yaris εμφανίζεται με έναν «πολεμικό» μανδύα ο οποίος συνάδει πλήρως με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου: έντονα φουσκώματα στο αμάξωμα, 18άρες ζάντες & δισκόφρενα 356 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες, αεροτομή στο πίσω μέρος, διπλές απολήξεις εξάτμισης και πολλά ακόμη στοιχεία.
Επίσης, το βάρος έχει κρατηθεί στα 1.280 κιλά με χρήση μερών από ανθρακόνημα & αλουμίνιο.
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου βρίσκουμε έναν νέο τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων με 261 άλογα & 360 Nm ροπής.
Η κίνηση περνά μόνιμα στους 4 τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και σύμφωνα με την Toyota, η επιτάχυνση 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στη λειτουργία της τετρακίνησης, με την ονομασία GR-FOUR. Eδώ, μέσω ενός ειδικού διακόπτη, ο πολύδισκος συμπλέκτης μπορεί να κατανέμει την ισχύ στον κάθε άξονα ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμεί να κινηθεί ο οδηγός: Νormal-60:40, Sport-30:70 & Track 50:50.
Για εκείνους που δεν αρκούν τα παραπάνω, η Τoyota θα προσφέρει ένα προαιρετικό πακέτο με την ονομασία Circuit, το οποίο περιλαμβάνει ένα μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen και στους δύο άξονες, ανάρτηση ρυθμισμένη για χρήση σε πίστα, αλλά και σφυρήλατες 18άρες ζάντες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4s 225/40R18.
Το λανσάρισμα του κορυφαίου Yaris αναμένεται μέσα στο 2020.