Με τις «ευλογίες» της κορυφαίας γερμανικής βελτιωτικής εταιρείας, AC Schnitzer, η Toyota Supra εκτοξεύει την ισχύ της.
H Toyota ετοιμάζει τη νέα hot έκδοση του Yaris
H TRD «περιποιείται» το νέο Toyota Yaris
Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές μέσα από το iefimerida.gr, οι Toyota Supra & BMW Z4 μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Έτσι, η βελτίωση του ιαπωνικού μοντέλου ήταν θέμα χρόνου… από την AC Schnitzer που έχει πεδίο δράσης όλα τα μοντέλα της BMW. Για την Toyota GR Supra με κινητήρα 3 λίτρων, για παράδειγμα, ανέπτυξαν μια αναβάθμιση της απόδοσης που αυξάνει την τυπική απόδοση από 340 σε 400 ίππους. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται παράλληλα κατά 100 Nm (από 500 σε 600). Όπως συμβαίνει συνήθως με την AC Schnitzer, κάθε αναβάθμιση επιδόσεων, συνοδεύεται από εγγύηση έως και 36 μήνες.
Μετά τον κινητήρα στην AC Schnitzer βελτιστοποιούν τον ήχο και την εμφάνιση του πίσω μέρους της Toyota GR Supra με την sportive εξάτμιση. Δοκιμασμένο ώστε να πληροί τις προδιαγραφές WLTP, προσφέρει ηχητικό ήχο και σπορ εμφάνιση χάρη σε δύο τελικά εξάτμισης από ανθρακόνημα ή μαύρο ανοδιωμένο ανοξείδωτο χάλυβα. Μικρές αλλαγές, όμως, έχουμε και στον τομέα της εμφάνισης. Το πίσω μέρος γίνεται ακόμη σπορτίφ με την πίσω αεροτομή, η οποία αυξάνει τη πίεση στον πίσω άξονα και δίνει στο πίσω μέρος μια πιο επιθετική εμφάνιση. Εμπρός ο προφυλακτήρας γίνεται μεγαλύτερος χάρη στο σπόιλερ (από ASA Acrylnitril-Styrol-Acrylester) που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερες τιμές καθοδικής δύναμης και δίνει στο αμάξωμα της Toyota GR Supra ακόμη πιο στρογγυλεμένη εμφάνιση.
Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη τώρα, βρίσκουμε μια ανάρτηση RS coilover, η οποία είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη πτώση του κέντρου βάρους του οχήματος μειώνει το ύψος κατά 25 mm και κάνει την GR Supra κατάλληλη για καθημερινή χρήση, όπως και για την πίστα.