Η Audi παρουσιάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές πρωτότυπο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.
Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές Sportback, πρόδρομος μιας νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής, που θα στηρίζονται σε μια καινούργια πλατφόρμα με τον κωδικό PPE (Premium Platform Electric).
To Audi A6 έχει μια μακρά ιστορία. Από το 1968 που λανσαρίστηκε, έως και το 1994, ήταν γνωστό ως Audi 100. Αρχικά το Sedan, στη συνέχεια το Avant σε wagon αμάξωμα, στη συνέχεια το περιπετειώδες allroad, με το Sportback - το οποίο παρουσιάστηκε ως το A7 – να ολοκληρώνει τη γκάμα. Μία πλήρως υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε το 2011, ήταν προάγγελος για το τρέχον Audi A6 TFSIe, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα και μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα (WLTP). Σε αντίθεση με το τελευταίο, το concept του Audi A6 e-tron που εκτίθεται στη Σαγκάη βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει επίσης μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση - το μόνο πράγμα που έχει κοινό με το τρέχον Α6 είναι οι διαστάσεις του.
Με βάση τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η Audi, για την κίνηση του πρωτότυπου μοντέλου φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 476 ίππων και 800 Nm ροπής (0-100 σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα). Εκτός της αυτονομίας που ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα, οι Γερμανοί αναφέρουν πως η μπαταρία θα μπορεί να φορτίζεται εξαιρετικά γρήγορα (από το 5% στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά). Προς το παρόν δεν είναι γνωστό πότε θα το Audi A6 e-tron concept θα μπει στην παραγωγή.