Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai Kona 1.0 DCT 120 PS - iefimerida.gr

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai Kona 1.0 DCT 120 PS

Hyundai Kona
To iefimerida.gr δοκιμάζει το ανανεωμένο Hyundai Kona 1.0 DCT 120 PS
Γιάννης Αδάναλης

Το Hyundai Kona επιστρέφει ανανεωμένο, επικαιροποιώντας τον σχεδιαστικό του κώδικα και προσθέτοντας πολύτιμα στοιχεία στην ούτως ή άλλως πολυσχιδή προσωπικότητά του.

To Kona by Hyundai -κατ’ αυτόν τον τρόπο μάς συστήθηκε τo γνωστό σε όλους crossover το όχι και τόσο μακρινό 2017- αποτέλεσε ένα σημείο καμπής για την παρουσία της κορεατικής φίρμας στη γηραιά ήπειρο. Και αυτό γιατί το Kona κατέστησε σαφή την πρόθεση της Hyundai να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόταν την παρουσία της σε μια αγορά στην οποία η υψηλή σχέση αξίας-τιμής δεν είναι από μόνη της αρκετή για να σε οδηγήσει στην κορυφή. Θαρρείς, λοιπόν, ότι οι Κορεάτες απέφυγαν να διαβούν το πιο σύντομο και κατ’ επέκταση εύκολο μονοπάτι, επενδύοντας σε αξίες που ακόμα και σήμερα σπανίζουν στην κατηγορία των B-SUV. Τέσσερα χρόνια μετά, μπορεί με σιγουριά να ισχυριστεί κανείς ότι η επιλογή τους να ξεφύγουν από τη σχεδιαστική -και όχι μόνο- πεπατημένη δικαιώθηκε. Το Kona απέκτησε το δικό του φανατικό κοινό, το οποίο διέκρινε πίσω από το… πολυεπίπεδο παρουσιαστικό του τις πραγματικές δυνατότητες ενός αυτοκινήτου που κάλλιστα θα μπορούσε να σταδιοδρομήσει σε απαιτητικότερες κατηγορίες. Μόνον τυχαίο δεν είναι άλλωστε το γεγονός, ότι το Kona ήταν εκείνο που έσυρε τον χορό του εξηλεκτρισμού για την κορεατική φίρμα, εξασφαλίζοντάς της ένα σαφές προβάδισμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hyundai Kona

Νέο πρόσωπο

Η προσπάθεια των Κορεατών να επικαιροποιήσουν τις προδιαγραφές του Kona ξεκινά από τον σχεδιασμό του αμαξώματος και ειδικότερα από το μπροστινό τμήμα, το οποίο έχει αποκτήσει μια πιο αιχμηρή διάθεση. Στις παρεμβάσεις της Hyundai θα μπορούσε κανείς να διακρίνει την πρόθεση απλοποίησης του σχεδιαστικού αποτυπώματος, αν και η παρουσία των φωτιστικών σωμάτων σε δύο επίπεδα δεν βοηθά στη δημιουργία του ανάλογου αποτελέσματος.

Hyundai Kona
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιγότερο ή περισσότερο στοχευμένες, οι παρεμβάσεις στο παρουσιαστικού του Kona γίνονται ευθύς αμέσως αντιληπτές με τρόπο που δεν σε αφήνει να αναρωτιέσαι αν μπροστά σου στέκεται η σημερινή ή η προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στις σχεδιαστικές αλλαγές οφείλεται και η αύξηση στο συνολικό μήκος του αμαξώματος κατά 4 εκατοστά, χωρίς αυτό βέβαια να αλλάζει τις αναλογίες του και την ήδη γνωστή σιλουέτα του.

Hi-Tech περιβάλλον

Hyundai Kona

Στο εσωτερικό του νέου Hyundai Kona τον πρώτο λόγο έχει η τεχνολογία. H αιωρούμενη οθόνη αφής των οκτώ ιντσών -στις κορυφαίες διαμορφώσεις φτάνει στις 10,25 ίντσες- κάνει την αρχή, ενώ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού το κορεατικό crossover προσφέρεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 10,25 ιντσών. Ο μακροσκελέστατος κατάλογος των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας έρχεται να επιβεβαιώσει την αρχική αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μια κατασκευή που παραμένει αν μη τι άλλο επίκαιρη και ανταγωνιστική. Ειδικότερα, το Hyundai SmartSense απαρτίζεται από εννέα διαφορετικά συστήματα ενεργητικής ασφαλείας, τα περισσότερα από τα οποία επιστρέφουν με αναβαθμισμένες λειτουργίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hyundai Kona

Οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και οι επιπλέον επιλογές για τις επενδύσεις των καθισμάτων ενισχύουν με τη σειρά τους την αίσθηση της ποιότητας, θα συμφωνήσουμε όλοι ωστόσο ότι μεγαλύτερη αξία έχει το γεγονός ότι πίσω από τα πηδάλια του κορεατικού crossover δεν θα δυσκολευτείς να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης και ότι οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές δημιουργούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε η συμβίωσή μαζί του να μην οδηγήσει σε χωροταξικά αδιέξοδα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το διαμέρισμα αποσκευών ξεκινά από τα 374 λίτρα και μπορεί να φτάσει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων έως και τα 1.156 λίτρα.

Hyundai Kona
Hyundai Kona
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αποδοτικότητα στο maximum

O τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου αποτελεί στην περίπτωση του ανανεωμένου Hyundai Kona την προφανή επιλογή. Όχι μόνον γιατί διαμορφώνει τις πιο προσιτές εκδόσεις του αυτοκινήτου αλλά γιατί έχει έναν ξεχωριστό τρόπο να συνδυάζει την αποδοτικότητα με τη δυναμική. Μπορεί, λοιπόν, ο κυβισμός των 998 κ.εκ. να μην δημιουργεί υψηλές προσδοκίες, στην πράξη ωστόσο οι 120 ίπποι και τα 200 Nmτης μέγιστης ροπής υποστηρίζουν και με το παραπάνω τις υποχρεώσεις του αυτοκινήτου εντός και εκτός πόλης. Στην περίπτωση μάλιστα που τις τεχνικές προδιαγραφές του κορεατικού crossover συμπληρώνει το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τότε αυτομάτως το Kona αποκτά ένα ακόμα όπλο στη φαρέτρα του και το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις του.

Hyundai Kona

Όντας ταχύτερο κατά 0,5 δευτερόλεπτα στη τυπική διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με την αντίστοιχη ισχύος και κυβισμού έκδοση που εφοδιάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, το διπλοσύμπλεκτο Kona σού δίνει το extra κίνητρο για να αναζητήσεις τη δυναμική πλευρά του χαρακτήρα του. Προτεραιότητα για τους μηχανικούς της Hyundai αποτέλεσε η αναβάθμιση της άνεσης και της ποιότητας κύλισης, χωρίς αυτό να σημαίνει, βέβαια, ότι οι παρεμβάσεις οι οποίες πραγματοποιηθήκαν στο setupτης ανάρτησης αμφισβητούν τη δεδομένη ικανότητα του πλαισίου να διαχειρίζεται με συνέπεια και αποτελεσματικότητα απαιτητικότερες καταστάσεις. Η απόσταση των 17 εκατοστών που χωρίζει τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματος από το έδαφος αποτελεί ένα στοιχείο το οποίο θα πρέπει κανείς να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του τη στιγμή που θα επιχειρήσει να πάρει το καλύτερο από πλαίσιο και κινητήρα, αν και όπως προαναφέραμε το Kona δεν συνηθίζει να φέρνει τον χειριστή του προ τετελεσμένων γεγονότων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εν κατακλείδι

Το Hyundai Kona ωρίμασε χωρίς να απολέσει τη φρεσκάδα και τον νεανικό χαρακτήρα του. Οι αλλαγές στον σχεδιασμό το βοηθούν ώστε να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, την ίδια στιγμή που οι εξοπλιστικές αναβαθμίσεις τονίζουν περαιτέρω το ήδη υψηλό “value for money”. Είναι ενδεικτικό άλλωστε ότι με 19.890 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει τον συνδυασμό του αξιόμαχου κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στο πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive.    

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: Βενζίνης, 120 PS, 200 Nm 
Μετάδοση: Αυτόματο 7 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 11,0 sec. 0-100 km/h, 182 km/h τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,4 l/100 χλμ., 132 g/km
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.205/1.800/1.500 χλστ., 2.600 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.267 κιλά
Χώρος αποσκευών: 374 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 19.890 ευρώ-84,48

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Hyundai HYUNDAI KONA
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ