Χαμό έχει προκαλέσει στο Twitter η πρόσφατη περιπέτεια της Ζέτας Μακρυπούλια, η οποία έχασε την πτήση της με προορισμό τη Σάμο.
Η δημοφιλής ηθοποιός και παρουσιάστρια εμφανίστηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένη σε σχετικό βίντεο που «ανέβασε» στα social media, περιγράφοντας τα όσα συνέβησαν και εξηγώντας ότι άργησε τρία λεπτά να φτάσει στο check in, ενώ δεν υπήρξε κάποια ανακοίνωση από τα μεγάφωνα για την αναχώρηση της πτήσης της.
Ωστόσο, οι χρήστες του Twitter δεν φαίνεται να συμμερίζονται τον εκνευρισμό της Ζέτας Μακρυπούλια, με τα σχετικά σχόλια να επαινούν την αεροπορική εταιρεία που δεν καθυστέρησε την πτήση.
«Καθημερινά οι άνθρωποί μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας τόσο στο έδαφος, όσο και κατά την πτήση», ανέφεραν πηγές της αεροπορικής εταιρίας Sky Express στο iefimerida.
Ζέτα Μακρυπούλια: «Όχι Ζέτα, ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο»
Αναλυτικότερα, η έντονη αντίδραση της Ζέτας Μακρυπούλια για το γεγονός προκάλεσε χαμό στα social media, με τους περισσότερους χρήστες να την επικρίνουν σε αυστηρό τόνο, ενίοτε «στολίζοντάς» την με διάφορους χαρακτηρισμούς.