Οι Harry Styles, Post Malone, Lizzo, Doja Cat, Megan Thee Stallion, οι ηθοποιοί της σειράς «Ted Lasso» και η διαδικτυακή σειρά για ένα παιδί που αγαπά το καλαμπόκι είναι μεταξύ των υποψηφίων για τα φετινά βραβεία Webby Awards.
Τα βραβεία αυτά αναγνωρίζουν το καλύτερο διαδικτυακό περιεχόμενο και τους δημιουργούς τους.
Βραβεία για περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η Διεθνής Ακαδημία Ψηφιακών Τεχνών και Επιστημών ανακοίνωσε τους υποψήφιους, αποτέλεσμα σχεδόν 14.000 συμμετοχών από 70 χώρες.
Ο Harry Styles κέρδισε υποψηφιότητα για τη διαφήμισή του για τα AirPods, ο Trevor Noa για τα στιγμιότυπα που γυρίστηκαν μεταξύ των σκηνών στο «The Daily Show» και οι θαυμαστές των BTS για τις μεταφορτώσεις τους στο YouTube με τίτλο #MyBTStory.
Η Lizzo είναι υποψήφια για την παρουσίαση της εκπομπής της «Lizzo's Watch Out For the Big Grrrls», στην οποία αναζητά χορευτές.
Το κοινωνικό βίντεο της Doja Cat για την Taco Bell's Mexican Pizza προτάθηκε για την καλύτερη διαφημιστική συνεργασία, όπως επίσης η συνεργασία της σειράς «Ted Lasso» και του FIFA 23.
Στις υποψηφιότητες περιλαμβάνονται το «Recess Therapy», το σόου που ανέδειξε τον 7χρονο Tariq που αγαπά το καλαμπόκι, η εμπειρία ακρόασης του Post Malone για το «Twelve Carat Toothache» και συναυλία VR (εικονικής πραγματικότητας) από τη Megan Thee Stallion είναι υποψήφια για την καλύτερη metaverse, καθηλωτική ή εικονική ερμηνεία.
Το «Wait For U» του Future με τους Drake και Tems, το «Compliance» των Muse, το «Bad Man» των Disturbed και η παραλλαγή του «Beautiful» της Κριστίνα Αγκιλέρα για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας διαγωνίζονται για το καλύτερο μουσικό βίντεο.
Η συνεργασία των Metallica με τη σειρά «Stranger Things» για μία συλλογή του Hellfire Club είναι υποψήφια για την καλύτερη σύμπραξη ή συνεργασία και οι λογαριασμοί στα social media των Lupita Nyong'o, Stephen Colbert και Jennifer Garner επίσης διεκδικούν βραβείο.
Ο OpenAI είναι υποψήφιος στην κατηγορία καλύτερος επιστημονικός ιστότοπος ή ιστότοπος για κινητά.
Οι εταιρίες με τις περισσότερες υποψηφιότητες στα βραβεία
Οι εταιρείες που έχουν τις περισσότερες υποψηφιότητες είναι η Apple με 22, το MTV με 15, το National Geographic και το Netflix με 14, η Audible με 13, το CNN και το HBO και η Washington Post η καθεμία με 12, η Google και η Meta με 11 η καθεμία και η Amazon με 10.
Τα βραβεία επιλέγονται από την Ακαδημία και θαυμαστές απ΄όλο τον κόσμο ψηφίζουν Webby People’s Voice Awards. Η ψηφοφορία είναι ανοιχτή έως τις 20 Απριλίου και οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 25 του μήνα.