Άλλη μία τάση εμπνευσμένη από τη δημοφιλή σειρά του Netflix «Bridgerton» κάνει θραύση στο TikTok, με τους χρήστες να την ακολουθούν μανιωδώς.
Το τελευταίο trend που σαρώνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ονομάζεται «fridgescaping» και, σύμφωνα με αυτό, οι χρήστες του TikTok στολίζουν τα ψυγεία τους με φρέσκα λουλούδια, χειροποίητες κορνίζες, καθρέφτες και άλλα διακοσμητικά αξεσουάρ.
Τι είναι η νέα τάση εμπνευσμένη από το Bridgerton
Πολλοί χρήστες των social media έχουν στραφεί στην επιτυχημένη σειρά εποχής του Netflix προκειμένου να αντλήσουν έμπνευση για τη διακόσμηση του ψυγείου τους, γεμίζοντας τον χώρο με κεραμικά πιάτα για αποθήκευση τροφίμων, ψάθινα καλάθια που περιέχουν φρούτα και λαχανικά και μικρά... αγάλματα.
Ωστόσο, η Υπηρεσία Προτύπων Τροφίμων έχει προειδοποιήσει για τη νέα μόδα, δηλώνοντας ότι η διατήρηση των τροφίμων δίπλα σε τέτοια είδη θα μπορούσε να είναι κίνδυνος για την υγεία.
Κάλεσαν επίσης τους ανθρώπους να μην αποθηκεύουν τα τρόφιμά τους σε δοχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί για άλλους σκοπούς και να διατηρούν τα προϊόντα σε σφραγισμένες σακούλες ή δοχεία, για να αποφευχθεί ο κίνδυνος μόλυνσης από επιβλαβή βακτήρια.
Τα ψυγεία πρέπει να διατηρούνται μεταξύ 0 και 5 βαθμών Κελσίου, λέει η Υπηρεσία, και ότι τα ωμά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένου του κρέατος, θα πρέπει να διατηρούνται καλυμμένα.
Η Laura Mountford, μια γκουρού καθαριότητας σπιτιού με πάνω από 1 εκατ. ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εναντιώθηκε στην τρέλα, λέγοντας στην Telegraph: «Είναι καλό να είναι κάτι όμορφο, αλλά αν δεν πρόκειται να προσθέσει αξία στην καθημερινότητά σου, δεν θα έχει κάποια μακροζωία.
«Μπορείτε να πάρετε πολλά ακρυλικά κουτιά για οποιοδήποτε είδος φαγητού και είναι πολύ πιο εύκολο να καθαριστούν σωστά… το ψυγείο δεν είναι το μέρος για ένα ψάθινο καλάθι».
Οι υποστηρικτές της νέας τάσης λένε ότι εξυπηρετεί τόσο αισθητικό όσο και λειτουργικό σκοπό με πολλούς να ισχυρίζονται ότι τους βοηθά να καταναλώσουν όλα τα προϊόντα τους.
Η αντίθετη πλευρά έχει κατηγορήσει την τάση ότι είναι ένα «σπατάλη χρόνου» για τη μεσαία τάξη.
Ενώ ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι η τάση θα παραμείνει σε μεγάλο βαθμό ένα διαδικτυακό φαινόμενο, άλλοι λένε ότι θα μπορούσε να γίνει πιο μόνιμη με νεότερα διαφανή μοντέλα ψυγείων στην αγορά.
Η Tanya Weller, διευθύντρια μάρκετινγκ για ψηφιακές συσκευές στη Samsung Electronics UK, δήλωσε: «Το fridgescaping είναι μια διασκεδαστική, δημιουργική τάση που σας δίνει τη δυνατότητα να οργανώνετε καθημερινά τρόφιμα και να διακοσμείτε έναν χώρο της κουζίνας σας που δεν φαίνεται πάντα, αλλά με συγκεκριμένα μοντέλα θα μπορούσε να γίνει όλο και πιο σημαντικό.
«Υπάρχει επίσης μια πρακτική πλευρά στην οργάνωση του φαγητού και στη μείωση της σπατάλης φαγητού… Η οργάνωση όχι μόνο μπορεί να φαίνεται ωραία, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα τρόφιμα και να σας βοηθήσει να προγραμματίσετε τα οικογενειακά γεύματα».