Τα 30 χρόνια παρουσίας του στον χώρο της μόδας γιόρτασε ο οίκος Viktor & Rolf στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, με την τελευταία του επίδειξη να προκαλεί πάλι.
Το διάσημο δίδυμο από την Ολλανδία έκανε την ανατροπή αυτή τη φορά και, αντί να μετατρέψει την επετειακή συλλογή του σε μια παρέλαση από τεράστια φουσκωτά φορέματα, ακολούθησε μια άλλη κατεύθυνση... «Θέλαμε ο εορτασμός να αφορά το πιο μικρό ρούχο που υπάρχει, το μαγιό» είπαν οι Viktor Horsting και Rolf Snoeren στη Vogue.
Viktor & Rolf: Γιόρτασαν τα 30 χρόνια παρουσίας τους με... μαγιό
Ο τίτλος της χθεσινής επίδειξης στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού ήταν «Embodiment» και αφορούσε τα «30 χρόνια εννοιολογικής λάμψης, θεαματικής ομορφιάς και προκλητικής υψηλής ραπτικής με έναν απροσδόκητο τρόπο».
Φυσικά, οι διάσημοι Ολλανδοί σχεδιαστές φρόντισαν να προσαρμόσουν κάθε λογής φιόγκο -σήμα κατατεθέν τους- στα μαγιό τους.
Πέρα πάντως από τους φιόγκους, υπήρχαν και διάφορες πολιτισμικά σημαντικές φράσεις προσαρμοσμένες στα μαγιό, όπως η περίφημη φράση «Σου εύχομαι το καλύτερο», που είπε η Γκουίνεθ Πάλτροου στον άνδρα που της έκανε μήνυση μετά από ένα ατύχημα στο σκι (να σημειωθεί πως η Πάλτροου κέρδισε τη δίκη).
Ωστόσο, όπως και στην περασμένη τους επίδειξη τον Ιανουάριο, όπου τα μοντέλα εμφανίστηκαν με ανεστραμμένα φορέματα, έτσι και τώρα θέλησαν να βάλουν και λίγο χιούμορ στην κολεξιόν... Κι αντί για τα deconstructed φορέματα, επέλεξαν τα «κολλητά» ανδρικά κοστούμια.
Όπως μπορεί να δει κανείς σε διάφορα βίντεο και φωτογραφίες, τα μοντέλα περπάτησαν στην πασαρέλα με μια σειρά από έντονα χρωματιστά μαγιό με μαύρα κοστούμια -λίγο creepy, διότι δεν είχαν κεφάλια- να κοσμούν τα σώματά τους, καθήμενα είτε στους ώμους τους είτε με μανίκια τυλιγμένα γύρω από τη μέση τους, ή καθισμένα στους γοφούς των μοντέλων.
Ένα μοντέλο, μάλιστα, το οποίο φορούσε και η ίδια ανδρικό κουστούμι, είχε τρία διαφορετικά κουστούμια στην πλάτη της, μοιάζοντας σαν να κουβαλούσε τρεις άνδρες.
Κάποιοι δεν ενθουσιάστηκαν με τη νέα κολεξιόν
Δεν φαίνεται πάντως να ενθουσιάστηκαν όλοι με τη νέα αυτή κολεξιόν ή να έπιασαν το βαθύτερο νόημα που ήθελαν να περάσουν οι σχεδιαστές του οίκου Viktor & Rolf.
«Υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ της δημιουργικότητας στη μόδα και της βλακείας. Αυτό δεν είναι μόδα» έγραψε κάποιος κάτω από το βίντεο που ανήρτησε η Vogue στον λογαριασμό της στο Instagram.
«Κάθε εργαζόμενη γυναίκα που έχει να κάνει με μέτρια στελέχη που δεν κάνουν σχεδόν τίποτα» έγραψε κάποιος άλλος, προσπαθώντας να ερμηνεύσει το μήνυμα πίσω από τα συγκεκριμένα κομμάτια.
Καυστικό ήταν και το σχόλιο της Extreme Model Management: «Γελοίο! Γιατί να ταπεινώνετε τα μοντέλα και τους πελάτες με αυτόν τον τρόπο! Οι σημερινές fashionistas και οι αγοραστές είναι πιο συνειδητοποιημένοι για το τι λέει ένα brand… Αυτό είναι ηλίθιο».