H μεγάλη επιστροφή της επίδειξης πασαρέλας της Victoria's Secret για την περιοδεία της , η οποία κυκλοφόρησε επίσημα για τους θεατές στο Amazon Prime Video τη Δευτέρα.
H Victoria's Secret επιστρέφει δυναμικά στην πασαρέλα με την επίδειξη μόδας «Tour '23» και επιστρατεύει όλα τα μεγάλα ονόματα της μόδας.
Η γνωστή εταιρία εσωρούχων κυκλοφόρησε επίσημα στο Amazon Prime Video ένα σύντομο κλιπ της νέας της καμπάνιας με πρωταγωνίστριες τη Ναόμι Κάμπελ, την Τζίτζι Χαντίντ, την Έμιλι Ραταϊκόφσκι, την Χέιλι Μπίμπερ την Τζούλια Φοξ, την Γουίνι Χάρλοου και άλλα εμβληματικά πρώην «αγγελάκια».
Η Victoria's Secret, η οποία ιδρύθηκε το 1977, πραγματοποίησε την τελευταία της επίδειξη μόδας το 2018 και ανακοίνωσε την μεγάλη της επιστροφή νωρίτερα φέτος τον Μάρτιο με ένα «επανασχεδιασμένο fashion show με μια νέα γενιά γυναικών από όλο τον κόσμο».
Η ταινία μικρού μήκους «οδηγεί το κοινό μέσα από την καλλιτεχνική διαδικασία των παρασκηνίων και τις προσωπικές αφηγήσεις του VS20», που είναι «μια ομάδα καινοτόμων δημιουργών από όλο τον κόσμο που αντιπροσωπεύουν τέσσερις επιμέλειες μόδας από τις ζωντανές πόλεις Μπογκοτά, Λάγος, Λονδίνο και Τόκιο».
«Παρουσιασμένη ως ταινία μεγάλου μήκους», η Παγκόσμια Περιοδεία της Victoria's Secret 2023, «ένωσε τη μόδα, τον κινηματογράφο, την τέχνη και τον πολιτισμό με δυναμικούς παγκόσμιους δημιουργικούς, κορυφαία supermodels», με την Doja Cat να πρωτοστατεί στο μουσικό κομμάτι του σόου.
Η Τζίτζι Χαντίντ εμφανίζεται στη συλλογή Bogotá που σχεδιάστηκε από τη Melissa Valdes Duque, φορώντας ένα nude crochet φόρεμα. Αντί να βρίσκονται σε μια παραδοσιακή πασαρέλα, τα μοντέλα μπήκαν στο εσωτερικό ενός σύγχρονου κτιρίου που βρίσκεται στη Βαρκελώνη.
Στη συνέχεια, η Ναόμι Κάμπελ εμφανίζεται, φορώντας ένα χειροποίητο, χρυσό φόρεμα και εντυπωσιακά, λαμπερά κοσμήματα.
Συνολικά 20 γυναίκες, γνωστά μοντέλα και όχι μόνο, πρωταγωνιστούν στο εντυπωσιακό βίντεο της νέας, ανανεωμένης καμπάνιας.
Η Victoria's Secret είχε κατηγορηθεί ότι δεν αγκαλιάζει την διαφορετικότητα και την body positivity τάση της εποχής, με αποτέλεσμα να χάσει σε πωλήσεις αλλά και δημοτικότητα. Αυτή της η επιστροφή με τη συμμετοχή plus size και diverse γυναικών θα προσπαθήσει να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για την εμβληματική εταιρία.