Η Vera Wang έχει ταυτίσει το όνομα της με τα νυφικά που έχει σχεδιάσει για τους γάμους πολλών διασημοτήτων.
Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η διάσημη σχεδιάστρια μόδας, έχει δημιουργήσει μοναδικά νυφικά για τις Victoria Beckham, Kim Kardashian και Alicia Keys - και όλα ξεκίνησαν με μία Kennedy.
«Η Victoria [Strauss] παντρεύτηκε τον γιο του Bobby Kennedy, Max. Έτσι, ένας γάμος Kennedy ήταν ο πρώτος μου γάμος», λέει η Wang στο Page Six Style, αναπολώντας τον γάμο του 1991.
«Θυμάμαι ότι το φόρεμα ήταν παραδεισένιο. Και θυμάμαι ότι μετά από όλη τη δουλειά που κάναμε, μέσα σε 10 λεπτά από την τελετή, η Victoria και ο Max έπαιζαν ποδόσφαιρο. Χαρακτηριστικό των Κένεντι - πολύ αθλητικοί - εκείνη ήταν έξω με αυτό το εξαιρετικό φόρεμα που δουλεύαμε έξι μήνες, και το γέμιζε λεκέδες από το γρασίδι!».
Στα χρόνια που ακολούθησαν, η Wang επέκτεινε επίσης το brand της για να συμπεριλάβει αρώματα, κοσμήματα, είδη σπιτιού - και πιο πρόσφατα, μια συλλογή χαρτικών για γάμο, όπως προσκλήσεις γάμου σε στυλ από vintage έως μοντέρνο.
«Όταν πρόκειται για προσκλήσεις, είναι η πρώτη φορά που ένα ζευγάρι κάνει μια δημόσια κοινή δήλωση όχι μόνο για τα συναισθήματά του ο ένας για τον άλλον, αλλά και για το γούστο, το στυλ, τη δημιουργικότητά του και μια ματιά στο πώς σκοπεύει να γιορτάσει», λέει η σχεδιάστρια.
«Δίνει τον τόνο - και η εποχή του χρόνου, το είδος του γάμου, όλα αυτά τα πράγματα περικλείονται στην πρόσκληση. Και νομίζω ότι είναι ένα τόσο δημιουργικό, διασκεδαστικό έργο για ένα ζευγάρι».
Είναι επίσης η ιδανική προθέρμανση για την επιλογή του τέλειου νυφικού, μια διαδικασία που η Wang γνωρίζει καλά. Αλλά είτε το πιστεύετε είτε όχι, η Νεοϋορκέζα -η οποία πέρασε σχεδόν δύο δεκαετίες ως συντάκτρια της Vogue πριν ξεκινήσει την εταιρεία της- δεν είχε εμπειρία στο ράψιμο νυφικών.
«Πραγματικά, μόνο όταν αρραβωνιάστηκα στην ώριμη ηλικία των 39 ετών συνειδητοποίησα ότι υπήρχαν πολύ λίγα νυφικά εκεί έξω», θυμάται. «Ανακάλυψα ότι υπήρχε αυτή η αγορά που δεν ακολουθούσε πολύ τη μόδα. Ήθελα να προσφέρω στις γυναίκες ευκαιρίες να ακολουθήσουν μια διαφορετική διαδρομή - να εξερευνήσουν τη δική τους δημιουργικότητα, τους δικούς τους σωματότυπους, τους δικούς τους τρόπους να γιορτάζουν, τους δικούς τους τρόπους να ντύνονται».
Παρακάτω, η Wang θυμάται τρεις από τις πιο εμβληματικές γαμήλιες δημιουργίες της για τις Gwen Stefani, Ariana Grande και Mariah Carey.
Gwen Stefani (2021)
«Η Gwen ξέρει από ρούχα. Πολλές ερμηνεύτριες σε αυτό το επίπεδο, είναι πολύ μυημένες στο πώς να δείχνουν καλύτερες - οι περισσότερες γυναίκες είναι, αλλά όταν ο βιοπορισμός σου αφορά το performance, ισχύει ακόμα περισσότερο αυτό. Τυχαίνει να γνωρίζω την Gwen και ήξερα πολλά για τον γάμο όσον αφορά το πώς θα γιόρταζαν.
Πήρε κάποια έμπνευση από μία από τις συλλογές που έκανα, αλλά από την άλλη πλευρά, [αυτό το φόρεμα] είχε τόσο πολύ από την προσωπικότητα της Gwen. Υπήρχε αυτό το είδος γοητείας και αυτό το είδος δροσιάς και μια μικρή δυτική ατμόσφαιρα, και ήταν απλά τέλειο γι' αυτούς.
Και στη συνέχεια άλλαξε στη μίνι εκδοχή για το πάρτι - και με καουμπόικες μπότες! Η πληθωρικότητα, η χαρά και η ευτυχία αυτού του ζευγαριού ήταν μεταδοτική. Και αυτό επηρεάζει πάντα τη συνεργασία, είτε κάνεις κάποιον για τα Όσκαρ είτε για τον γάμο του. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που λαμβάνεις υπόψη σου ως σχεδιαστής όταν συνεργάζεσαι».
Ariana Grande (2021)
Πήγε πραγματικά ενάντια στον τύπο- δεν ήθελε να φορέσει κάτι που είχε περισσότερο όγκο και ήθελε κάτι που να ταιριάζει απόλυτα στο σώμα της και να είναι ευκίνητο. Είναι περισσότερο από το στυλ της δεκαετίας του '30. Είναι στενό, είναι bias [-cut], και νομίζω ότι υπάρχει μια ορισμένη χάρη και αισθησιασμός σε αυτό το είδος σχήματος. Μου άρεσαν επίσης όλα τα αξεσουάρ - ο φιόγκος, το πέπλο. Ήταν πολύ, πολύ Ariana- η νεότητα, η γοητεία».
Mariah Carey (1993)
«Αυτή ήταν η εποχή της πριγκίπισσας Νταϊάνα και ήταν πολύ συγκινημένη και επηρεασμένη από εκείνο το γάμο. Ήξερα επίσης τη Mariah και γνώριζα τον σύζυγό της εκείνη την εποχή, τον Tommy Mottola, και ήθελαν πραγματικά να γιορτάσουν και να [τα] δώσουν όλα.
Νομίζω ότι η ουρά ήταν περίπου 22 πόδια- ήταν πολύ σαν της Diana στο Westminster Abbey. Ήθελε αυτό το επίπεδο λαμπρότητας, ρομαντισμού και όγκου. Ήθελε πραγματικά μια πριγκιπική εμφάνιση, και ήταν ένας από εκείνους τους γάμους που ήταν πραγματικά παραμυθένιοι με την έννοια της κλίμακας - και δεν εννοώ μόνο το φόρεμα, αλλά τη γιορτή, το δείπνο μετά και όλα τα υπόλοιπα. Ήταν rock 'n' roll ... ή rock 'n' royalty».