Τι κοινό έχουν ο Μπράντλεϊ Κούπερ με τη Νάταλι Πόρτμαν, την Τζένα Ορτέγκα και τον Πέντρο Πασκάλ; Είναι όλοι τους στο εξώφυλλο του επετειακού τεύχους του Vanity Fair.
Το περιοδικό «Vanity Fair» γιορτάζει το 30ό Hollywood issue με έντεκα μεγάλους σταρ που και το 2024 αναμένεται να είναι η χρονιά τους.
«Για το 30ό τεύχος μας για το Χόλιγουντ επιλέξαμε 11 εντελώς διαφορετικά αστέρια που ξεχωρίζουν αυτή τη στιγμή. Τους συγκεντρώσαμε μαζί σε δύο ηλιόλουστες ημέρες του Ιανουαρίου στο Λος Άντζελες, υπό τη διεύθυνση του φωτογράφου και κινηματογραφιστή Γκόρντον βον Στάινερ, για να μιλήσουν για τα πάντα, από τις πρώτες τους οντισιόν μέχρι τις πιο αξέχαστες ατάκες τους -και, φυσικά, για να δημιουργήσουν το φετινό εξώφυλλο του Vanity Fair Hollywood, ένα αφιέρωμα στο πρώτο αντίστοιχο τεύχος πριν από τρεις δεκαετίες» σημειώνει το περιοδικό.
Και προσθέτει: «Η βιομηχανία του θεάματος μόλις βγήκε από την πιο βαθιά στάση εργασίας στην ιστορία της. Το κοινό διχάζεται, οι βασικές προτεραιότητες εντείνονται και εξακολουθούν να υπάρχουν υπαρξιακά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον, ακόμη και όταν οι κάμερες αρχίζουν να γυρίζουν ξανά. Αλλά αν ταινίες τόσο εκπληκτικές και οραματικές όσο η Barbie και το Oppenheimer μπορούν να σπάσουν τα ρεκόρ εισπράξεων, ακόμη και όταν τα franchise της Marvel και της DC κάνουν βουτιά, είναι ξεκάθαρο ότι ήρθε η ώρα να ταρακουνηθούν τα πράγματα».
Πώς επελέγησαν οι συγκεκριμένοι ηθοποιοί από το Vanity Fair
Πώς έγινε όμως η συγκεκριμένη επιλογή ηθοποιών; Σύμφωνα με το Vanity Fair, η Νάταλι Πόρτμαν και ο Μπράντλεϊ Κούπερ παίρνουν τα μεγαλύτερα καλλιτεχνικά ρίσκα της καριέρας τους, τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα (η Πόρτμαν ως παραγωγός και ο Κούπερ ως σκηνοθέτης), δίνοντας τα πάντα στα τολμηρά δράματα «May December» και «Maestro».
Υπάρχει, επίσης, μια νέα γενιά που ανατέλλει, με λαμπρά ταλέντα, όπως η Τζόντι Κόρνερ, του «The Bikeriders», ο Μπάρι Κέογκα,ν του «Saltburn» και η Τζένα Ορτέγκα, της «Wednesday», να προσδίδουν σε πολύπλοκους ρόλους εξαιρετική ανθρωπιά.
Υπάρχουν επίσης ηθοποιοί που έχουν αναγνωριστεί εδώ και καιρό, αλλά κάποτε ήταν δύσκολο να αναδειχθούν -όχι μόνο ο Κόλμαν Ντομίνγκο, αλλά και ο Da'Vine Joy Randolph και ο Πέντρο Πασκάλ-, οι οποίοι βρήκαν τη θέση που τους αξίζει.
Η Τζένα Ορτέγκα, χάρη στο διάλειμμα που έκανε στο πλαίσιο της απεργίας των ηθοποιών στο Χόλιγουντ, συνειδητοποίησε ότι βρίσκεται στον χώρο του κινηματογράφου από τότε που ήταν εννέα ετών. Και το απολαμβάνει.
«Αγαπάω τη δουλειά μου το ίδιο 12 χρόνια μετά, έχοντας δει όλα τα άσχημα, τα υπέροχα και τα ακραία. Είναι πολύ ωραίο», λέει.
Η Γκρέτα Λι μιλάει σε αυτό το τεύχος για την ταινία «Past Lives», και ο Μπάρι Κίογκαν για το «Saltburn», με την Ντα'Βιν Τζόι Ράντολφ, που αγαπήσαμε στο «The Holdovers», να τονίζει πως «όταν καταλαβαίνεις πραγματικά το κλίμα αυτής της βιομηχανίας και ποιος λέει τις ιστορίες, είμαστε όντως περιθωριοποιημένοι. Και σε αυτό να προσθέσουμε το να είσαι μια έγχρωμη γυναίκα που έχει καμπύλες».
Η Λίλι Γκλάντστοουν, υποψήφια για Όσκαρ για την ερμηνεία της στην ταινία «Killers of the Flower Moon», η οποία έγινε η πρώτη ιθαγενής γυναίκα που κέρδισε Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ηθοποιού, είναι ακόμα ένα πρόσωπο που πρωταγωνιστεί σε αυτό το εξώφυλλο. Και όχι άδικα, αφού πραγματικά καταρρίπτει κάθε στερεότυπο στον κινηματογράφο.
«Πάντα ήμουν μεγάλος ονειροπόλος και προσπάθησα να μην βάζω όρια στο μυαλό μου, γιατί τελικά θα φτάσω τα όρια που δεν είχα σκεφτεί» λέει, τέλος, ο Τσαρλς Μέλτον, ο οποίος μέσα από το «May December» βγήκε πιο συγκεντρωμένος και προσανατολισμένος.