Μια από τις σημαντικότερες στιγμές στην ποπ ιστορία ήταν η θεϊκή εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ με το εξωτικό φόρεμα Versace που φόρεσε στην τελετή απονομής των βραβείων Grammy το 2000.
Και τώρα, σχεδόν 20 χρόνια αργότερα, η διάσημη τραγουδίστρια, λέει την ιστορία πίσω από το φόρεμα, ενώ αποκαλύπτει πως κατάφερε να μην φύγει το στήθος της έξω από αυτό.
Η Τζένιφερ Λόπεζ, με τις εκρηκτικές καμπύλες, χαρακτήρισε το συγκεκριμένο φόρεμα ως «η μεγαλύτερη fashion στιγμή της» και μιλά για το γεγονός πως το αξέχαστο φόρεμα ήταν αυτό που «δημιούργησε το Google Images», στο επεισόδιο της νέας σειράς του YouTube «Moments of Fashion».
Προς έκπληξη όλων, η Τζένιφερ Λόπεζ λέει πως το συγκεκριμένο λουκ ήταν της τελευταίας στιγμής καθώς ήταν πολύ απασχολημένη με τα γυρίσματα της ταινίας «Ο Γάμος του Εραστή μου» με τον Μάθιου ΜακΚόναχι, όπου η στυλίστριά της την εποχή εκείνη, η Άντρεα Λίμπερμαν, είχε μόνο δύο επιλογές για την τραγουδίστρια.
«Συνήθως όταν έχεις τον δικό μου σωματότυπο, υπάρχουν εκατοντάδες φορέματα. Αλλά εκείνη την ημέρα, την ημέρα των Grammy, είχαμε στην πραγματικότητα μια επιλογή ανάμεσα σε δύο μόνο φορέματα» αναφέρει η Τζένιφερ Λόπεζ. «Το ένα ήταν ένα λευκό φόρεμα και το άλλο ήταν το Versace με το print ζούγκλας».
Κι επειδή το συγκεκριμένο τολμηρό φόρεμα του οίκου Versace – που το κόψιμό του έφτανε μέχρι τον αφαλό – είχε ήδη φορεθεί από την ίδια την Donatella Versace και άλλα δύο αστέρια, η Λίμπερμαν ενθάρρυνε την Τζένιφερ Λόπεζ να φορέσει το λευκό φόρεμα. Όμως, η τραγουδίστρια δοκίμασε και τα δύο προτού κάνει την τελική της επιλογή.
Η Τζένιφερ Λόπεζ χαρακτήρισε το συγκεκριμένο φόρεμα ως «η μεγαλύτερη fashion στιγμή της» και μιλά για το γεγονός πως το αξέχαστο φόρεμα ήταν αυτό που «δημιούργησε το Google Images», στο επεισόδιο της νέας σειράς του YouTube «Moments of Fashion».
Προς έκπληξη όλων, η Τζένιφερ Λόπεζ λέει πως το συγκεκριμένο λουκ ήταν της τελευταίας στιγμής καθώς ήταν πολύ απασχολημένη με τα γυρίσματα της ταινίας «Ο Γάμος του Εραστή μου» με τον Μάθιου ΜακΚόναχι, όπου η στυλίστριά της την εποχή εκείνη, η Άντρεα Λίμπερμαν, είχε μόνο δύο επιλογές για την τραγουδίστρια.
«Συνήθως όταν έχεις τον δικό μου σωματότυπο, υπάρχουν εκατοντάδες φορέματα. Αλλά εκείνη την ημέρα, την ημέρα των Grammy, είχαμε στην πραγματικότητα μια επιλογή ανάμεσα σε δύο μόνο φορέματα» αναφέρει η Τζένιφερ Λόπεζ. «Το ένα ήταν ένα λευκό φόρεμα και το άλλο ήταν το Versace με το print ζούγκλας».
Κι επειδή το συγκεκριμένο τολμηρό φόρεμα του οίκου Versace – που το κόψιμό του έφτανε μέχρι τον αφαλό – είχε ήδη φορεθεί από την ίδια την Donatella Versace και άλλα δύο αστέρια, η Λίμπερμαν ενθάρρυνε την Τζένιφερ Λόπεζ να φορέσει το λευκό φόρεμα. Όμως, η τραγουδίστρια δοκίμασε και τα δύο προτού κάνει την τελική της επιλογή.
Τελικά, ο μακροχρόνιος μάνατζέρ της, Μπένι Μεντίνα την έπεισε να φορέσει το Versace. «Έβαλα αυτό το πράσινο φόρεμα και βγήκα έξω και ο Μπένι μου λέει: ‘Αυτό είναι. Αυτό είναι. Δεν το συζητώ καθόλου. Αυτό είναι το φόρεμα» λέει η Τζένιφερ Λόπεζ και συνεχίζει: «Και φυσικά, η στιλίστριά μου πάγωσε κι άρχισε να λέει ‘Όχι, έχει φορεθεί ξανά’. Αλλά οι τύποι ήταν ανένδοτοι και τελικά συμφωνήσαμε».
Φυσικά, αυτό που σκεφτόμαστε όλοι, όταν η Τζένιφερ Λόπεζ επέλεξε το φόρεμα Versace, η μεγαλύτερη ανησυχία της ήταν «αν το στήθος μου θα έφευγε από την θέση του και θα αποκαλυπτόταν μπροστά στα έκπληκτα μάτια εκατομμυρίων θεατών». Αλλά χάρη στις πολλές ταινίες διπλής όψης, αυτό το θέμα λύθηκε. «Δεν υπήρξε ούτε μία στιγμή κινδύνου. Ήταν τόσο σταθερά κολλημένο το στήθος μου σε αυτό, που δεν θα υπήρχαν ατυχίες» εξηγεί.
Μόλις η Τζένιφερ Λόπεζ βρέθηκε στο κόκκινο χαλί, μπορούσε να νιώσει την αντίδραση του κοινού, καθώς όλα τα βλέμματα και οι κάμερες στράφηκαν επάνω της. «Ξαφνικά, άρχισε να ακούγεται ένα ελαφρύ μουρμουρητό. Και σκέφτηκα ότι είμαστε στα Grammy. Θα πρέπει να ήταν κάποιος διάσημος πίσω μας» λέει γελώντας. «Ακολούθησε χαμός. Τα φλας άρχισαν να αστράφτουν με έναν ασυνήθιστο τρόπο. Υπήρχε μια έντονη δραστηριότητα. Αναρωτήθηκα τι στο καλό συνέβαινε. Δεν είχα ιδέα ότι ήταν για το φόρεμα».
Στην συνέχεια, πήγε στα παρασκήνια για να παρουσιάσει το πρώτο βραβείο της βραδιάς με τον Ντέιβιντ Ντουκόβνι. «Εγώ τελείως ανυποψίαστη, βγαίνω στην σκηνή και καθώς βγαίνω φυσάει ο αέρας το φόρεμά μου. Ανοίγει ελαφρά, και αποκαλύπτεται λίγο περισσότερο δέρμα» λέει η τραγουδίστρια δείχνοντας το στήθος και το κάτω μισό του σώματός της.
«Ξαφνικά, αρχίζει και πάλι ένα μουρμουρητό και όλοι αρχίζουν να χτυπάνε παλαμάκια. Άρχισαν να μας χειροκροτούν απλά και μόνο επειδή ήμασταν στην σκηνή» προσθέτει. «Εκείνη τη στιγμή, το φόρεμα έγινε κάτι που οι άνθρωποι εξακολουθούν να μιλάνε ακόμη», προσθέτει η Τζένιφερ Λόπεζ.
Αν και τραγουδίστρια λέει ότι ήταν μια «θλιβερή μέρα» γιατί τελικά δεν κέρδισε κανένα Grammy εκείνο το βράδυ, το επόμενο πρωί υπήρχε στο εξώφυλλο σχεδόν κάθε ταμπλόιντ εφημερίδας στην χώρα επειδή φορούσε εκείνο το φόρεμα. «Και στην άκρη του εξωφύλλου, σε μια μικρή φωτογραφία ήταν ο Σαντάνα που είχε κερδίσει 11 βραβεία Grammy. Κι εγώ αυτό που σκέφτηκα ήταν ‘Αυτός ο άνθρωπος μόλις έσπασε ρεκόρ αλλά οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν για το φόρεμά μου’» λέει γελώντας. «Ήταν το πιο τρελό πράγμα. Αλλά σου δείχνει την δύναμη της μόδας».
Φωτογραφίες: AP, Getty Images