Κι όμως, υπάλληλοι του TikTok μπορούν να επιλέξουν αν ένα βίντεο θα γίνει viral -Tι αποκαλύπτεται - iefimerida.gr

Κι όμως, υπάλληλοι του TikTok μπορούν να επιλέξουν αν ένα βίντεο θα γίνει viral -Tι αποκαλύπτεται

Γυναίκα βλέπει βίντεο του TikTok σε κινητό
TikTok: Εργαζόμενοι της δημοφιλούς πλατφόρμας αποκάλυψαν πως έχουν τη δύναμη να ενισχύουν βίντεο για να τους δώσουν μεγαλύτερη εμβέλεια / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κατά καιρούς βλέπουμε και ακούμε για βίντεο που ανεβαίνουν στο TikTok και γίνονται viral. Το ξέρατε, όμως, ότι οι υπάλληλοι του TikTok είναι αυτοί που μπορούν να επιλέξουν αν το βίντεό σας θα γίνει viral ή όχι;

Σύμφωνα με νέα έκθεση του Forbes, οι εργαζόμενοι αποκάλυψαν πως έχουν τη δύναμη να ενισχύουν χειροκίνητα τα κλιπ για να τους δώσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην πλατφόρμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έξι νυν και πρώην εργαζόμενοι του TikTok και της μητρικής εταιρείας ByteDance φέρεται να μίλησαν για ένα χαρακτηριστικό που αναφέρεται εσωτερικά ως «θέρμανση» (heating) και δίνει στους εργαζομένους τη δυνατότητα να κάνουν τα βίντεο να γίνουν viral.

TikTok: Πώς μπορούν οι υπάλληλοί του να επιλέξουν αν ένα βίντεο θα γίνει viral

Αυτό το κάνουν με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο αναγκάζει τα βίντεο να πηγαίνουν στις σελίδες For You των τυχαίων χρηστών.

«Η λειτουργία "θέρμανσης" αναφέρεται στην ενίσχυση των βίντεο στην τροφοδοσία For You μέσω της παρέμβασης της λειτουργίας για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου αριθμού προβολών βίντεο. Οι συνολικές προβολές των "θερμαινόμενων" βίντεο αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μέρος των ημερήσιων συνολικών προβολών, περίπου 1%-2%, το οποίο μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις συνολικές βασικές μετρήσεις», αναφέρεται σε εσωτερικό έγγραφο που περιήλθε στην κατοχή του Forbes.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, η TikTok υποστηρίζει ότι ο σκοπός της λειτουργίας είναι «να προωθήσει ποικίλο περιεχόμενο, να προωθήσει σημαντικές πληροφορίες και να υποστηρίξει τους δημιουργούς».

«Προωθούμε κάποια βίντεο για να βοηθήσουμε στη διαφοροποίηση της εμπειρίας περιεχομένου και να παρουσιάσουμε διασημότητες και ανερχόμενους δημιουργούς στην κοινότητα του TikTok», δήλωσε στο Insider εκπρόσωπος του TikTok. «Μόνο λίγα άτομα, με έδρα τις ΗΠΑ, έχουν τη δυνατότητα να εγκρίνουν περιεχόμενο για προώθηση στις ΗΠΑ και το περιεχόμενο αυτό αποτελεί περίπου το 0,002% των βίντεο στις ροές For You».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ TIKTOK viral viral video Viral βίντεο Βίντεο υπάλληλοι
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ