Αυτή είναι η τάση που σαρώνει στο TikTok και προκαλεί τεράστια ζημιά στους λιανοπωλητές -Τα μέτρα που παίρνουν - iefimerida.gr

Αυτή είναι η τάση που σαρώνει στο TikTok και προκαλεί τεράστια ζημιά στους λιανοπωλητές -Τα μέτρα που παίρνουν

Η τάση που σαρώνει στο TikTok
Η τάση που σαρώνει στο TikTok /Φωτογραφία: TikTok
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αν έχετε χαζέψει έστω και λίγες φορές στο TikTok σίγουρα θα έχετε πέσει πάνω σε ένα βίντεο που δείχνει μία influencer να δοκιμάζει ρούχα που μόλις έχει παραγγείλει και να ρωτάει το κοινό της «Να το κρατήσω ή να το επιστρέψω;».

Η τάση αυτή με το όνομα «KeepOrReturn» δείχνει συγκεκριμένα TikTokers να κάνουν μεγάλες παραγγελίες από online καταστήματα λιανικής πώλησης, να τα δοκιμάζουν όλα μπροστά στην κάμερα και να ρωτούν τους ακολούθους τους αν πρέπει να κρατήσουν ή να επιστρέψουν τα κομμάτια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκατομμύρια βίντεο της δημοφιλούς τάσης στο TikTok

Κι αν νομίζετε ότι είναι λίγοι που το κάνουν αυτό, κάνετε λάθος. Πάνω από 11 εκατομμύρια βίντεο έχουν αναρτηθεί με το hashtag #KeepOrReturn στο TikTok και περισσότερα από τα 2/3 των αγοραστών της γενιάς Ζ ομολογούν ότι κάνουν τεράστιες παραγγελίες με σκοπό να τα επιστρέψουν πίσω.

Κάθε επιχείρηση από επιτρέπει ένα ορισμένο ποσό απωλειών μέσω επιστροφών κάθε χρόνο, αλλά καμία δεν είχε προβλέψει επιστροφές που θα έφταναν τα 7 δισεκατομμύρια λίρες ετησίως ως αποτέλεσμα μιας τάσης του TikTok.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα μάλιστα με έρευνες, ένα ποσοστό που αγγίζει το 69% των καταναλωτών της γενιάς Ζ παραγγέλνουν υπερβολικά μεγέθη ή χρώματα με σκοπό να τα δοκιμάσουν, να κάνουν πλάκα και μετά να τα επιστρέψουν πίσω στις εταιρείες.

«Η άνοδος των ευκαιριακών αγοραστικών συμπεριφορών, όπου πολλοί άνθρωποι αγοράζουν σκόπιμα μεγάλες ποσότητες αγαθών με την πρόθεση να επιστρέψουν τα περισσότερα από αυτά, δημιουργεί μια άνευ προηγουμένου πίεση στους λιανοπωλητές» λέει ο Ρίτσαρντ Λιμ, διευθύνων σύμβουλος της Retail Economics.

Παίρνουν τα μέτρα τους οι εταιρείες λιανικής πώλησης

Οι λιανοπωλητές από την πλευρά τους, αντιστέκονται με νέους κανόνες που επινοήθηκαν για να αποτρέψουν τέτοιες τεράστιες απώλειες από την αύξηση των επιστροφών .

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρυσι, η Asos, δήλωσε ότι οι πελάτες που έκαναν συχνά επιστροφές κόστιζαν στην εταιρεία 6 λίρες ανά παραγγελία, καθώς ορισμένοι έκαναν δύο ή τρεις παραγγελίες το μήνα και επέστρεφαν έως και το 90% των ειδών.

Αυτό το μήνα, η εταιρεία εισήγαγε τέλη στις επιστροφές για τους πελάτες που επιστρέφουν τακτικά αντικείμενα. Θα πρέπει πλέον να πληρώνουν 3,95 λίρες για να στείλουν πίσω τις αγορές τους, αν κράτησαν λιγότερο από 40 λίρες αξίας από ολόκληρη την παραγγελία τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Boohoo χρεώνει τους πελάτες για τις επιστροφές από το 2022, αλλά πρόσφατα άλλαξε την πολιτική της για τους πελάτες της κατηγορίας premier που πληρώνουν 7,99 λίρες το χρόνο για απεριόριστη παράδοση την επόμενη ημέρα και δωρεάν επιστροφές.

Και τα γνωστά σε εμάς Zara άρχισαν να χρεώνουν τους πελάτες με 1,95 λίρες για την επιστροφή ρούχων, με το κόστος να αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων, αλλά εξακολουθεί να επιτρέπει την δωρεάν επιστροφή των προϊόντων που αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου στα καταστήματα.

Οι εταιρείες H&M, Sports Direct και River Island έχουν επίσης εισαγάγει τέλη για τις επιστροφές εν μέσω των απωλειών σε ολόκληρο τον κλάδο από τις μαζικές επιστροφές.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ TIKTOK trend τάση επιστροφή αγορά
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ