Δεν έχουν τέλος οι άπειροι συνδυασμοί φράσεων, λέξεων-κλειδιών και στοιχείων που χρησιμοποιούμε στην αναζήτηση στο Google η οποία υπολογίζεται ότι καθημερινά φτάνει και ξεπερνά τα 8 δισεκατομμύρια!
Οι Michelle Rial και Raplael Lee συνεργάστηκαν με τα Google Trends, με στόχο να απαντήσουν στο ερώτημα «τι ψάχνουμε στο Google;». Η συγγραφέας και illustrator και ο μηχανικός τεχνολογίας ανέλυσαν δεδομένα αναζητήσεων της Google και παρουσίασαν τα ευρήματα της έκθεσης με εικονογραφημένο υλικό.
Στην έρευνά τους ανακάλυψαν πως όλοι όσοι πραγματοποιούμε αναζητήσεις στο διαδίκτυο μέσω της Google, έχουμε μεταξύ μας πολλά κοινά σε σχέση με τις ώρες που ψάχνουμε συγκεκριμένα πράγματα.
Οι πρωϊνές αναζητήσεις
Η «γιόγκα» και το «γαλλικό τοστ» φαίνεται πώς απασχολούν πολύ συχνά τους χρήστες της μηχανής αναζήτησης της Google τις πρωινές ώρες. Συγκεκριμένα, σε Αυστραλία, Βέλγιο, Καναδά και Γαλλία οι χρήστες ψάχνουν οτιδήποτε αφορά τη τη γιόγκα το πρωί (ίσως για να δοκιμάσουν να γυμναστούν ακολουθώντας συμβουλές ειδικών για να μην πιαστούν ή κάτι τέτοιο).
Οι αναζητήσεις για «french toast» έχουν την τιμητική τους σε Γερμανία, Νότια Κορέα, Νιγηρία και Ταϊβάν, καθώς το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αλλά όχι οιοδήποτε πρωϊνό...
Αλλού, οι χρήστες δεν μπορούν να ξεκινήσουν την ημέρα τους αν δεν δουν πρώτα τις ζωδιακές προβλέψεις, τα μελλούμενα και τα όσα τους προετοιμάζει το σύμπανγια την ημέρα που ξεκινά. Σε Μεξικό, Βέλγιο, Ρωσία και ΗΠΑ έτσι ξεκινάνε τη μέρα τους. Αναζητώντας πληροφορίες για τα ζώδια.
Για τον διαλογισμό ενδιαφέρονται τα πρωινά σε Γερμανία, Πακιστάν και Ισπανία και οι αναζητήσεις του συμπεριλαμβάνουν οτιδήποτε αφορά τον διαλογισμό.
Στην Ελλάδα, όπως και στη Νιγηρία, στις Φιλιππίνες και τη Ρωσία, οι χρήστες δείχνουν να έχουν ανάγκη για «προσευχή», καθώς οι λέξεις - κλειδιά που κυριαρχούν τα πρωϊνά αφορούν το εν λόγω θρησκευτικό στοιχείο.
Δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν από την λίστα και αυτοί που αναζητούν οτιδήποτε αφορά τον καφέ τα πρωϊνά για να ξυπνήσουν και ξεκινήσουν την μέρα τους σωστά. Αυτό συμβαίνει κυρίως στους Ούγγρους, Ρουμάνους, Μεξικανούς και Σαουδάραβες. Στο Περού, όμως, τα πρωινά αναζητούν λάπτοπ, νοσοκομεία και τράπεζες.
Η μεσημεριανή έμπνευση
Καθόλου εντύπωση δεν μας κάνουν οι αναζητήσεις των χρηστών τα μεσημέρια. Σε Σουηδία, Τουρκία, Ολλανδία και Χιλή ψάχνουν «συνταγές για noodles» ενώ σε Φινλανδία, Ολλανδία, Ινδονησία και Αυστραλία προτιμούν την παέγια και ψάχνουν τα υλικά της.
Σούπα προτιμούν για τα μεσημέρια τους σε Δανία, Αίγυπτο και Σουηδία ενώ Καναδοί, Ινδονήσιοι, Πολωνοί και Σουηδοί λατρεύουν να ψάχνουν να παραγγείλουν έτοιμο φαγητό.
Οι απογευματινές αναζητήσεις
Το φαγητό βρίσκεται στο επίκεντρο των αναζητήσεων και το απόγευμα καθώς πρέπει να τρώμε και κάθες τρεις ώρες! Σε Ελλάδα, Χιλή, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιαπωνία ψάχνουν για σούσι γιατί σαν το σούσι δεν έχει.
Οι Έλληνες χρήστες όμως έχουν μάθει και το φαλάφελ και έτσι αναζητούν τη λέξη φαλάφελ, όπως και οι χρήστες σε Ισπανία, ΗΠΑ και Σιγκαπούρη. Γαλλία, Ισραήλ, Πακιστάν και Πορτογαλία ψάχνουν για πίτσα, ενώ σε Ινδία, Πολωνία και Αργεντινή δείχνουν να προτιμούν τις μπρουσκέτες.
Βέβαια μετά το αλμυρό χρειάζεται και κάτι γλυκό οποότε οι αναζητήσεις σε ΗΠΑ, Γερμανία και Αυστραλία εστιάζουν στην «πανακότα». Σε Αυστραλία, Ελβετία, Πακιστάν και Ιαπωνία θέλουν να μάθουν πώς θα φτιάξουν, ή ού θα βρούνε να αγοράσουν mochi, το ιαπωνικό επιδόρπιο που παρασκευάζεται από ριζάλευρο και αποτελεί ένα νέο trend.
Οι βραδινές αναζητήσεις
Ούτε τα συμπεράσματα της έρευνας σε σχέση με τις νυχτερινές αναζητήσεις των χρηστών μας αφήνουν...ενεούς καθώς η ψυχολογία όντως το βράδυ τείνει να έχει την κατιούσα.
Έτσι, γεμάτοι...απαισιοδοξία φαίνεται πώς είναι οι χρήστες σε
Βραζιλία, Χιλή, Φιλιππίνες και Ουκρανία που αναζητούν οτιδήποτε σχετίζεται με την στεναχώρια και την θλίψη.
Σε Καναδά, Αυστρία, Κολομβία, Αυστραλλια, Ρουμανία, Ισπανία και Περού οι όροι «πόνος στην μέση», «διάρροια» και «δυσκοιλιότητα» είναι οι πιο δημοφιλείς. Για Ρωσία, Ινδονησία και Ινδία, ο όρος «αϋπνία» κατέχει τα ηνία.
Σε Αυστραλία, Βραζιλία, Μεξικό, Γαλλία, Ισπανία, Πολωνία και Κολομβία, οι όροι «αγνωστικισμός», «αθεϊσμός» και «κρυπτονομίσματα» είναι οι δημοφιλέστεροι . Στην Ελλάδα, πάντως, βράδυ σημαίνει «κρασί και φίλοι» και κάτι που φαίνεται πώς έχουμε κοινό με Ουγγαρία, Δανία και Ισπανία.