Με το που κυκλοφόρησε, το Squid Game προκάλεσε φρενίτιδα σε όλον τον πλανήτη. Πολλοί τηλεθεατές φανατίστηκαν τόσο πολύ, που θέλησαν να ζήσουν μια παρόμοια κατάσταση, στην πραγματικότητα.
Και φυσικά, κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να περάσει οικονομικά ανεκμετάλλευτο, γι' αυτό και δημιουργήθηκε ένα παιχνίδι αλά Squid Game, χωρίς βέβαια τις extreme δοκιμασίες της πετυχημένης σειράς του Netflix.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα πράγματα είναι εύκολα. Όπως αποδείχθηκε, στο ριάλιτι Το Παιχνίδι του Καλαμαριού, οι διαγωνιζόμενοι φέρεται να ζητούσαν ιατρική βοήθεια, πριν τους μεταφέρουν με φορείο σε παγωμένες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για την εκπομπή.
Οι παίκτες λέγεται ότι ένιωθαν σαν να είχαν κρυοπαγήματα, καθώς οι θερμοκρασίες στην τοποθεσία γυρισμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο έπεσαν στους -3C, σύμφωνα με τη Sun.
Η πλατφόρμα streaming γυρίζει κρυφά μια πραγματική εκδοχή του θανάσιμου φανταστικού διαγωνισμού, με τους υποψήφιους να μάχονται για ένα τεράστιο βραβείο 3,7 εκατομμυρίων λιρών.
«Ήταν σαν εμπόλεμη ζώνη, ζητούσαν γιατρούς»
Ένας παίκτης δήλωσε συγκεκριμένα στη βρετανική εφημερίδα: «Ακόμα και αν άρχιζε η υποθερμία, οι άνθρωποι ήταν πρόθυμοι να μείνουν όσο το δυνατόν περισσότερο, επειδή διακυβεύονταν πολλά χρήματα. Πάρα πολλοί ήταν αποφασισμένοι να μην κουνηθούν και έτσι έμειναν εκεί για πάρα πολλή ώρα. Υπήρχαν άνθρωποι που έφτασαν νομίζοντας ότι θα γίνουν εκατομμυριούχοι, αλλά έφυγαν κλαίγοντας».
«Ήταν σαν εμπόλεμη ζώνη. Οι άνθρωποι μεταφέρονταν από τους γιατρούς αλλά εμείς δεν μπορούσαμε να πούμε τίποτα. Αν μιλήσεις, τότε είσαι έξω. Κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούσαν να κουνήσουν τα πόδια τους γιατί έκανε τόσο κρύο.
Μπορούσες να ακούσεις κάποιον να φωνάζει 'γιατρό' και το πλήρωμα έτρεχε. Καταλήξαμε να στεκόμαστε εκεί για 30 λεπτά ανάμεσα στις λήψεις. Κάποιοι σέρνονταν στο τέλος. Τουλάχιστον ένας μεταφέρθηκε έξω με φορείο», πρόσθεσε.
Συνολικά 456 παίκτες, ο ίδιος αριθμός με αυτούς της επιτυχημένης σειράς, κλήθηκαν να λάβουν μέρος και κάποιοι λέγεται ότι άρχισαν να αισθάνονται αδιαθεσία κατά τη διάρκεια του πρώτου παιχνιδιού, Red Light, Green Light.
Οι διαγωνιζόμενοι είχαν έρθει αεροπορικώς από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία για να λάβουν μέρος στο σόου, το οποίο γυριζόταν στα Cardington Studios, μια πρώην βάση της RAF κοντά στο Bedford.
Εκατοντάδες αποκλείστηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου και στη συνέχεια έμειναν σε κουκέτες στα στούντιο, όπως ακριβώς και στην κορεατική σειρά.
Στην πρωτότυπη δραματική σειρά, εκατοντάδες διαγωνιζόμενοι που έχουν έλλειψη μετρητών αποδέχονται μια πρόσκληση να διαγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια για ένα δελεαστικό έπαθλο, αλλά το διακύβευμα είναι θανάσιμο.
Ο αντιπρόεδρος του Netflix, Brandon Riegg, δήλωσε προηγουμένως για το επερχόμενο πρόγραμμα: «Το Squid Game κατέκτησε τον κόσμο με τη σαγηνευτική ιστορία και τις εμβληματικές εικόνες [του σκηνοθέτη Hwang Dong-hyuk]. Είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξή του καθώς μετατρέπουμε τον φανταστικό κόσμο σε πραγματικότητα σε αυτόν τον τεράστιο διαγωνισμό και κοινωνικό πείραμα.
Οι θαυμαστές της δραματικής σειράς θα απολαύσουν ένα συναρπαστικό και απρόβλεπτο ταξίδι καθώς οι 456 διαγωνιζόμενοι του πραγματικού κόσμου θα περιηγηθούν στον μεγαλύτερο διαγωνισμό που έγινε ποτέ, γεμάτο ένταση και ανατροπές, με το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο όλων των εποχών στο τέλος».
Η ριάλιτι σειρά θα αποτελείται από 10 επεισόδια, τα οποία τυχαίνει να είναι ένα περισσότερο από την αρχική δραματική σειρά.
Squid Game: Η τεράστια επιτυχία του Netflix
Το Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής νέα σειρά του Netflix το 2021, προσελκύοντας 142 εκατομμύρια ανθρώπους τον πρώτο μήνα - σχεδόν διπλάσιο από το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε το Bridgerton.
Στο κορεατικό δράμα πιστώνεται επίσης η προσθήκη 4,4 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών, αυξάνοντας τις παγκόσμιες συνδρομές του Netflix σε 213,5 εκατομμύρια από 209 εκατομμύρια.
Ενίσχυσε τα κέρδη της εταιρείας σε 1,1 δισ. στερλίνες - σχεδόν διπλάσια από το ποσό που εισέπραξε κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2020.