Συνέντευξη στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» παραχώρησε ο Σπύρος Παπαδόπουλος, όπου αναφέρθηκε στη συμμετοχή του στο διαφημιστικό σποτ «Μένουμε Σπίτι» για την πανδημία του κορωνοϊού.
Όπως αποκάλυψε ο Σπύρος Παπαδόπουλος, αρχικά δεν ήταν θετικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ, καθώς θεώρησε ότι η ευθύνη ήταν βαριά για του ώμους του: «Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του».
Ωστόσο, οι αντιστάσεις του Σπύρου Παπαδόπουλου κάμφθηκαν όταν «Κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media».
Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν είμαι τζόβενο…λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους “ηλικιωμένους”»
Μάλιστα, είχε και μια ένσταση όσον αφορά το κείμενο της διαφήμισης, στο σημείο όπου αναφέρθηκε στους «παππούδες και τις γιαγιάδες»: «Μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη «ηλικιωμένοι». Επειδή λοιπόν δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους «ηλικιωμένους», με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις «παππούδες και γιαγιάδες», καταλήγει ο Σπύρος Παπαδόπουλος.
Βίντεο: Το διάσημο πλεόν σποτ με τον Σπύρο Παπαδόπουλο
Μάλιστα έχει κερδίσει τόσο το τηλεοπτικό κοινό, που το τελευταίο διάστημα έχουμε δει και αρκετές παραλλαγές...