Στην πρώτη του τοποθέτηση on camera προχώρησε ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης μετά την «αποτυχημένη εφηβική φάρσα».
Ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Οι άθικτοι» πέρασε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στο κρατητήριο, μετά από τηλεφώνημα που έκανε στο ταμείο του κεντρικού θεάτρου και έκανε λόγο για τοποθέτηση βόμβας στον χώρο, θέλοντας να κάνει φάρσα.
Το βράδυ της περασμένης Δευτέρας ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης είχε προχωρήσει σε σχετική ανάρτηση στο Instagram για το περιστατικό που είχε αποκαλύψει το iefimerida.gr. Ζητώντας συγγνώμη είχε δηλώσει, όπως προαναφέρθηκε, πως ήταν μια αποτυχημένη εφηβική φάρσα».
Οι πρώτες δηλώσεις του Σπύρου Χατζηαγγελάκη για τη φάρσα με τη βομβα
«Έβγαλα ανακοίνωση. Μέσα στην καθημερινότητα, όλοι μας, για να την ελαφρύνουμε, κάνουμε διάφορα αστεία, κάποια πετυχημένα κάποια, κάποια αποτυχημένα. Έχω συνηθίσει να κάνω τέτοια πράγματα. Όταν κάποια στιγμή ξεφεύγει αυτό από το εσωτερικό και εμπλέκεται η αστυνομία, σταματάει να είναι πλάκα. Δεν πήρα τηλέφωνο στην αστυνομία, πήρα στο θέατρο, το τονίζω. Πέρασα πολύ ιδιαίτερη Πρωτοχρονιά στο κρατητήριο», είπε σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφους.
Τι είχε γράψει στο Instagram o Χατζηαγγελάκης για τη φάρσα
Αφότου είχε αφεθεί ελεύθερος για τη φάρσα που είχε κάνει, ο Σπύρος Χατζηαγγελάκης είχε γράψει στο Instagram:
«Επέλεξα μέσα από εδώ και μόνο, το προσωπικό μου προφίλ, να σας πω δύο λόγια για την ιστορία που ακούσατε. Μια αθώα φάρσα παρέα με τον υπόλοιπο θίασο της παράστασης που συμμετέχω προς τους υπόλοιπους εργαζόμενους του ίδιου θεάτρου, μια πλάκα μεταξύ συνεργατών, που εξελίχθηκε σε τραγελαφικό γεγονός.
40 λεπτά πριν την παράστασή μας, την ημέρα της Πρωτοχρονιάς, όλοι μας μέσα σε αυτό που λέμε γιορτινό και ανάλαφρο κλίμα, εγώ και οι υπόλοιποι ηθοποιοί βρισκόμασταν στη σκηνή. Μεταξύ άλλων αστείων έπεσε μία ιδέα σαν δεκαπεντάχρονα να κάνουμε μία πλάκα στα παιδιά που ήταν στην υποδοχή, στον πρώτο όροφο και συγκεκριμένα στο ταμείο. Έτσι πήρα την πρωτοβουλία να εκτελέσω με τον πιο γραφικό/γλαφυρό τρόπο το περίφημο τηλεφώνημα για βόμβα. Έκανα λοιπόν ως όφειλα τη φωνή του μπαμπούλα και είπα πολλές φορές τη λέξη βόμβα, καθώς γελούσαμε. Το τηλέφωνο έκλεισε και περιμέναμε να κατέβουν κάτω τα παιδιά, καθώς ήταν σίγουρο για μας ότι με είχαν καταλάβει.
Αντί για τα παιδιά, σε είκοσι λεπτά, εμφανίστηκε έξω από το θέατρο μια μεγάλη ομάδα αστυνομικών δυνάμεων. Εκείνη τη στιγμή ήταν που ενημερωθήκαμε και εμείς από τον υπεύθυνο του θεάτρου ότι κινδυνεύουμε και πρέπει να αποχωρήσουμε γιατί υπάρχει βόμβα στο θέατρο.
Αντανακλαστικά έτρεξα σοκαρισμένος να εξηγήσω στην αστυνομία τι είχε συμβεί, να αναλάβω την ευθύνη με στόχο να λήξει το σήμα και να μην υπάρξει περαιτέρω κινητοποίηση και ταλαιπωρία.
Μαζί μου έτρεξε και όλος ο θίασος, αδυνατώντας να κατανοήσουμε τη διάσταση που πήρε η βλακώδης φάρσα, βλέποντας αυτήν την εικόνα. Ενώ προφανώς καθησυχάστηκαν αμέσως όλες οι πλευρές και κατάλαβε η αστυνομία ότι πρόκειται για εσωτερική φάρσα προθυμοποιήθηκα να ακολουθήσω όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες με σκοπό να μην επιβαρυνθεί κανένας άλλος. Έτσι οδηγήθηκα στο Α.Τ όπου και πέρασα την πιο ιδιαίτερη πρωτοχρονιά της ζωής μου, καθώς έμεινα εκεί όλο το βράδυ.
Αντιλαμβανόμενος το παράλογο του πράγματος και ταυτόχρονα την ταλαιπωρία που υπέστησαν εξαιτίας μου οι αστυνομικές αυτές δυνάμεις, θεώρησα χρέος μου να τους προσκαλέσω στην παράσταση, όπως και έκανα.
Και μιας και μιλάμε για ταλαιπωρία, θα ήθελα να ζητήσω μια τεράστια συγγνώμη και από την παραγωγή του θεάτρου και τους θεατές μας, κυρίως για αυτούς που είχαν προλάβει να προσέλθουν, που μας τιμούν με την παρουσία τους αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς για όλους τους καλλιτέχνες και τα θέατρα.
Κλείνοντας, νομίζω όφειλα να δώσω εξηγήσεις, εφόσον έστω και για τρεις μέρες μετά απασχόλησε η ιστορία αυτή ως θέμα. Μπορείτε να κρίνετε όπως θέλετε αυτήν την αποτυχημένη εφηβική φάρσα, αλλά παρακαλώ ας μην πιάνει μία θέση στην επικαιρότητα ανάμεσα σε τόσο πραγματικά σοβαρές ειδήσεις, ούτε να κλέβει το χώρο της επικαιρότητας που αναλογεί στον κλάδο μου που παλεύει να ισορροπήσει σε ένα τεντωμένο σκοινί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά».