Μπορεί παλιότερα οι γυναίκες να ήθελαν να έχουν το κορμί των σουπερμόντελ, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια τα πρότυπα έχουν αλλάξει και δεν είναι λίγες εκείνες που επιθυμούν το σώμα της Κιμ Καρντάσιαν.
Η απόκτησή του, ωστόσο, φαίνεται πλέον να είναι πιο εύκολη, καθώς καλλιτέχνες παρουσίασαν μια κατασκευή που μοιάζει με biker σορτς, το οποίο χαρίζει τις πολυπόθητες αναλογίες της Κιμ Καρντάσιαν. Οι Σκανδιναβοί καλλιτέχνες Ida Jonsson και Simon Saarinen ένωσαν τις δυνάμεις τους με την σχεδιάστρια μόδας Beate Karlsson για να δημιουργήσουν το The Bum. Πρόκειται για ένα biker σορτς κατασκευασμένο από εύκαμπτη σιλικόνη. Το The Bum έκανε το ντεμπούτο του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης σε εκδήλωση για το περιοδικό Elle.
Φωτογραφίες: Η δημιουργία με έμπνευση από τη Κιμ Καρντάσιαν
«Η σύγχρονη βιομηχανία μόδας και οι εποχικές της νόρμες είναι εξαιρετικά βιαστική και συχνά καταλήγουμε με απομίμηση αντί για καινοτομία», λέει η Karlsson. «Ως σχεδιάστρια, μέρος της δουλειάς μου είναι να προσπαθώ συνεχώς να επαναπροσδιορίσω τα ρούχα. Το να μετατρέψω το μέρος του σώματος μιας διασημότητας σε μια φορετή δημιουργία φαινόταν σαν ένα ανεκμετάλλευτο κόνσεπτ», πρόσθεσε, όπως σημειώνει το Forbes.
Η δημιουργία με έμπνευση την Κιμ Καρντάσιαν χρειάστηκε δύο χρόνια για να κατασκευαστεί. Οι δημιουργοί μελέτησαν προσεκτικά το σώμα της τηλεπερσόνας και κάθε εικόνα για να φτιάξουν το The Bum το οποίο ζυγίζει έξι κιλά. Ακόμα δεν έχουν αποφασίσει το τελικό μείγμα, αλλά πιθανότατα θα είναι κατασκευασμένο από σιλικόνι, spandex και μικροϊνες. Εξετάζεται η παραγωγή του στην Κίνα, την Πορτογαλία ή το Μπρούκλιν με στόχο να πουληθεί μια περιορισμένη σειρά την άνοιξη. Η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 416 και 555 ευρώ.
Οι δημιουργοί του The Bum δεν το βλέπουν μόνο ως «αντίγραφο» του σώματος της Κιμ Καρντάσιαν, αλλά ως σύμβολο ενός κόσμου που απορροφάται από τα media, στον οποίο ο κόσμος μπορεί να φτάσει μακριά για να πάρει likes. «Αυτό το έργο απευθύνεται σε μια ζήτηση που υπάρχει σε πολλούς πολιτισμούς της Αμερικής και άλλα μέρη του κόσμου», λέει η Jonsson. «Μέσω αυτού του έργου, θέλουμε να αντικατοπτρίσουμε αυτή τη ζήτηση, που τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από ένα υπερβολικό κοινωνικό περιβάλλον μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπου όλοι αγωνίζονται να ξεχωρίζουν», προσθέτει.