Εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια, η συσκευασία της διάσημης σοκολάτας Cadbury χαρακτηρίζεται από το έντονο μωβ περιτύλιγμα που την κάνει να ξεχωρίζει από όλα τα ανταγωνιστικά της προϊόντα.
Η εταιρεία, που σήμερα αποτελεί κολοσσό στον τομέα της ζαχαροπλαστικής, χρησιμοποιεί αυτό το συγκεκριμένο χρώμα από το 1914, όταν εισήχθη ως φόρος τιμής στη βασίλισσα Βικτώρια.
Τον Φεβρουάριο του 1854, η Cadbury έλαβε ένα βασιλικό ένταλμα από τη μονάρχη, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία καθίστατο ο επίσημος παρασκευαστής κακάο και σοκολάτας για τη βασίλισσα Βικτώρια.
Προς τιμήν της βασίλισσας Βικτώριας το μωβ χρώμα στις συσκευασίες της Cadbury
Η πλήρης σειρά Dairy Milk έγινε μωβ και χρυσή το 1920.
Ανάμεσα στις διαφημίσεις που κυκλοφορούσαν κατά τη βικτωριανή εποχή είναι μια που δείχνει τη βασίλισσα Βικτώρια να πίνει κακάο της Cadbury, ενώ κάθεται στο κάθισμα ενός τρένου.
Η εταιρεία εισήγαγε για πρώτη φορά στις συσκευασίες της το μωβ -το αγαπημένο χρώμα της βασίλισσας- το 1914, ως φόρο τιμής σε αυτήν, και έκτοτε ξεχωρίζει από όλα τα άλλα προϊόντα στα ράφια με τις σοκολάτες.
Οικογένεια Cadbury: Πρωτοπόρος στη φιλανθρωπία κατά τη Βικτωριανή εποχή
Πρέπει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι η οικογένεια Cadbury ήταν μια από τις κινητήριες δυνάμεις φιλανθρωπικών δράσεων στα τελευταία στάδια της Βικτωριανής εποχής, όταν η κοινωνία γινόταν πιο σκεπτική απέναντι σε μια εποχή αυξανόμενου κοινωνικού και οικονομικού διχασμού.
Η βιομηχανική επανάσταση είχε οδηγήσει στην ευημερία και προσέλκυε εκατομμύρια ανθρώπους στις πόλεις προς αναζήτηση εργασίας. Ωστόσο, εκατομμύρια από αυτούς τους εργάτες ζούσαν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας, όπως αυτή περιγράφεται στα έργα του Κάρολου Ντίκενς και άλλων συγγραφέων.
Η οικογένεια Cadbury, λοιπόν, πίστευε ότι το τσάι, ο καφές και τα ροφήματα κακάο θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως εναλλακτική λύση στο αλκοόλ, που θεωρείται αιτία φτώχειας και στερήσεων στις εργατικές τάξεις.