Από τότε που ανέλαβε το τιμόνι του οίκου Gucci ο Αλεσάντρο Μικέλε στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας πρωταγωνίστησαν ο Χάρις Στάιλς, η Λάνα ντελ Ρέι και χαριτωμένα ζωάκια, όπως κοτόπουλα και γουρουνάκια.
Τα χαριτωμένα ζώα βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας του Gucci για την προφθινοπωρινή συλλογή 2020.
Η φωτογράφιση έγινε στη νότια Ισπανία και το μήνυμα της διαφημιστικής εκστρατείας με τίτλο #SoDeerToMe, το θέμα του είναι απλό: «Στον κόσμο ενός παιδιού, οποιοδήποτε κατοικίδιο ζώο -μία νυφίτσα, ένας βάτραχος ή μια κουκουβάγια- μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος».
Η ιδέα αποφασίστηκε τον Φεβρουάριο, προτού ο κορωνοϊός φθάσει σε επίπεδα πανδημίας και η φωτογράφιση των ελαφιών, σκίουρων, κουνελιών και των άλλων ζώων και των μοντέλων έγινε από τον Βρετανό φωτογράφο μόδας, Alasdair McLellan.
Το αποτέλεσμα είναι ένας ύμνος στη φύση, ένας φόρος τιμής στον εναγκαλισμό και την προστασία της. Οι εικόνες παραμυθιού δείχνουν μια επιστροφή στην υπέροχη ύπαιθρο, με μοντέλα που αλληλεπιδρούν και περιβάλλονται από ζώα, ακόμη και καλύπτονται από αυτά, θυμίζοντας την ωραία Κοιμωμένη.
Ο οίκος Gucci νωρίτερα φέτος συνεργάστηκε με την πρωτοβουλία Lions Share Fund, που υποστηρίζει την προστασία ειδών σε κίνδυνο και τα ενδιαιτήματά τους.
Κάθε φορά που ο οίκος παρουσιάζει ένα ζώο σε μία διαφήμιση δωρίζει το 0,5% της δαπάνης προς τα ΜΜΕ στη μη κερδοσκοπική οργάνωση.
Η Gucci προβάλει επίσης τους νέους χνουδωτούς της φίλους στο Instagram, γράφοντας fun facts κάτω από τη φωτογραφία του κάθε είδους, όπως ότι η αγγλική λέξη "squirrel" προέρχεται από την ελληνική «σκίουρος» που σημαίνει αυτός που κάνει σκιά με την ουρά του.
Την καμπάνια συνοδεύει και ένα βίντεο με soundtrack το υπέροχο τραγούδι "Some Velvet Morning” των Nancy Sinatra και Lee Hazlewood.