Τον μπελά του βρήκε ένας «πολύ πλούσιος Ιταλός» από σερβιτόρο στο Σεν Τροπέ, επειδή του άφησε για φιλοδώρημα μόνο… 500 ευρώ.
Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Nice Matin», ο σερβιτόρος έφτασε στο σημείο, μάλιστα, να καταδιώξει τον πελάτη μέχρι το πάρκινγκ του εστιατορίου στο Σεν Τροπέ, λέγοντάς του ότι τα χρήματα που του άφησε δεν ήταν αρκετά.
Ο σερβιτόρος απαίτησε φιλοδώρημα 1.000 ευρώ
Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο σερβιτόρος φέρεται να επέπληξε τον «πολύ πλούσιο» πελάτη και του είπε να επιστρέψει στο εστιατόριο και να του αφήσει άλλα 500 ευρώ, προκειμένου να φτάσει το «ελάχιστο» ποσό φιλοδωρήματος των 1.000 ευρώ.
Ένας Γάλλος φίλος του απογοητευμένου Ιταλού δήλωσε: «Νόμιζε ότι ήταν αρκετά γενναιόδωρος αφήνοντας 500 ευρώ. Αντ’ αυτού, όμως, τον επέπληξαν. Ο σερβιτόρος του είπε ότι δεν ήταν αρκετά και πως θα μπορούσε να κάνει μια μικρή προσπάθεια για να φτάσει τα 1.000 ευρώ, επειδή έτσι θα ήταν πιο συνεπής στην προσέγγιση του 20% του συνολικού ποσού του λογαριασμού του».
Ο Ιταλός τουρίστας φέρεται να προσβλήθηκε τόσο πολύ που είπε στον φίλο του ότι δεν ήθελε ποτέ ξανά να πατήσει το πόδι του στο Σεν Τροπέ.
Απαράδεκτες πρακτικές των εστιατορίων
Το τελευταίο αυτό περιστατικό σηματοδοτεί μια ολοένα αυξανόμενη απογοήτευση για τους τουρίστες που ταξιδεύουν στο γοητευτικό θέρετρο της Γαλλικής Ριβιέρας, έναν δημοφιλή προορισμό για βασιλείς και πλούσιους.
Υπάρχουν, μάλιστα, τουρίστες που λένε πως ορισμένα εστιατόρια απαιτούν ελάχιστη δαπάνη 1.500 ευρώ από κάθε πελάτη.
«Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης εξόδου, ένα εστιατόριο που γνωρίζουμε καλά απαιτούσε ελάχιστη δαπάνη 1.500 ευρώ για το κάθε άτομο» δήλωσε στη «Nice Matin» ένας ταξιδιώτης.
Σύμφωνα με τη «La Repubblica», φαίνεται πως κάποια εστιατόρια το πάνε ακόμη παραπέρα, με το προσωπικό τους να ελέγχει τους πελάτες και εάν διαπιστώσουν πως δεν δίνουν καλό φιλοδώρημα κατά τη διάρκεια προηγούμενης επίσκεψης, να μην τους αφήνουν να κλείσουν ξανά τραπέζι εκεί.
Τι λέει η δήμαρχος του Σεν Τροπέ
Η δήμαρχος του Σεν Τροπέ, Σιλβί Σιρί, δήλωσε ότι έχει καλέσει τους τοπικούς ιδιοκτήτες εστιατορίων σε συνάντηση στο τέλος της καλοκαιρινής σεζόν, για να «συζητήσουν τις πρακτικές τους και να υποδεχτούν τους πελάτες με πιο αξιοπρεπή τρόπο».
Μιλώντας για τα εστιατόρια που κρατούν τραπέζια μόνο σε πελάτες που συμφωνούν σε μια ελάχιστη δαπάνη, η δήμαρχος δήλωσε: «Πρόκειται για μια πρακτική που μοιάζει με εκβιασμό, μια μορφή εκβιασμού».