Tη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS με κεντρικό μήνυματο «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στο σπίτι, στο μέρος που «μεταμορφώνεται» και γίνεται ο δικός μας προσωπικός χώρος.
Ένα σπίτι που το έχουμε φτιάξει ακριβώς όπως το έχουμε φανταστεί, με βάση τις δικές μας ανάγκες και επιθυμίες, που αντικατοπτρίζει τη δική μας προσωπικότητα και μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό, παύει να είναι απλώς ένα σπίτι. Είναι ένας χώρος συναισθημάτων. Από τη στιγμή που μπαίνει ένα προϊόν ΙΚΕΑ στο σπίτι μας, όλες οι εμπειρίες, οι στιγμές και τα συναισθήματα που ζούμε σε αυτό, καταλήγουν να είναι πολύ περισσότερα απ’ όσα είχαμε φανταστεί αρχικά.
Η ΙΚΕΑ ενσωματώνει κάποιες πολύ σημαντικές αξίες στον σχεδιασμό των προϊόντων της και αυτό είναι κάτι που την κάνει μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Ό,τι προσφέρει η ΙΚΕΑ είναι αποτέλεσμα προσήλωσης, μελέτης και κατανόησης της κάθε γωνιάς του σπιτιού και της κάθε ανάγκης της ζωής σε αυτό. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα φαντάζεστε. Με το μοναδικό του σχεδιασμό μπορεί να ανανεώσει την αγαπημένη σας γωνία αλλά και να σας ξαφνιάσει ευχάριστα με τη λειτουργικότητά του. Να αξιοποιήσει ανεκμετάλλευτα σημεία και ταυτόχρονα να σας βοηθήσει να ζήσετε με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εύκολα και οικονομικά. Κάθε προϊόν ΙΚΕΑ σας προσφέρει μια καλύτερη καθημερινή ζωή.
Αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της εταιρίας, η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έρχεται με ευρηματικό τρόπο και ένα δυναμικό μήνυμα να «δώσει ζωή» στο σύγχρονο σπίτι μας. Τα δύο αξιολάτρευτα σκυλάκια που πρωταγωνιστούν στο νέο πρωτότυπο τηλεοπτικό της ΙΚΕΑ, μας χαρίζουν μια τρυφερή και αναπάντεχη ιστορία αγάπης και γίνονται η αφορμή για να ζήσει η οικογένεια που τα περιβάλει πιο πολλά απ’ όσα είχε φανταστεί. Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ διαθέτει ένα ισχυρό storytelling που αποδίδει με βιωματικό τρόπο τη σύνδεση των προϊόντων ΙΚΕΑ με τους χαρακτήρες. Πρωταγωνιστές είναι τα έπιπλα και τα αντικείμενα ΙΚΕΑ, ενώ καταλύτης όλης της δράσης είναι το λούτρινο παιχνίδι HOPPIG, που από τη στιγμή που εμφανίζεται στο σπίτι της οικογένειας έως και την κορύφωση της ιστορίας, μας προσκαλεί να διαπιστώσουμε πώς «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι».
Μπείτε κι εσείς στο site της ΙΚΕΑ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια, να ανακαλύψετε την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ και να βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε, για να συνεχίσετε να ζείτε στο σπίτι σας #piopolla απ’ όσα είχατε φανταστεί!