Στην νέα ψηφιακή εποχή, τα social media προσφέρουν ευκαιρίες για επίδειξη εξυπνάδας και γοητείας, με πολλούς να μετατρέπουν την δημοτικότητά τους σε αυτά σε επαγγελματικές ευκαιρίες και κέρδη.
Μια από αυτούς είναι και η Dina Kalanta, μια Ρωσοαμερικανίδα vlogger και influncer του καφέ που σημειώνει μεγάλη οικονομική επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα viral βίντεο με καφέ τα social media
Τα μοναδικά και διασκεδαστικά βίντεό της στο TikTok και το Instagram έχουν γίνει το απόλυτο viral, κερδίζοντας έτσι 4 εκατομμύρια δολάρια από όλα τα έσοδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η άνοδος της Dina από την αφάνεια στη δημοτικότητα του Διαδικτύου δείχνει τη δύναμη της δημιουργικότητας και του έξυπνου μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι 32 ετών και ζει στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, όπου τράβηξε την προσοχή εκατομμυρίων με τα μοναδικά ροφήματα και το ξεκαρδιστικό περιεχόμενο με θέμα τον καφέ.
Έχει 6,1 εκατομμύρια ακολούθους στο TikTok και 1,2 εκατομμύρια στο Instagram, οι οποίοι είναι γοητευμένοι με τις ασυνήθιστες συνταγές και την ελκυστική της προσωπικότητα.
Παρά το γεγονός ότι δεν είναι καθηγήτρια αγγλικών, το δημοφιλές βίντεο της Ντίνας που διακωμωδεί για τις ιδιορρυθμίες της αγγλικής γλώσσας την έφερε στο προσκήνιο, αναδεικνύοντας την αίσθηση του χιούμορ της και το σχετικό περιεχόμενο.
Η έλξη της ξανθιάς εντυπωσιακής Dina προέρχεται από την ικανότητά της να μετατρέπει τις συνηθισμένες τελετουργίες καφέ σε διασκεδαστικές και δημιουργικές εμπειρίες. Το εκτενές ρεπερτόριό της με συνταγές καφέ περιλαμβάνει συνδυασμούς καφέ με φράουλα-νουτέλα και μέλι με dragon fruit.
Κάθε βίντεό της είναι απολαυστικό και έχει μια κωμική αίσθηση που αρέσει στο κοινό. Μάλιστα, θεωρείται η No 1 coffee blogger στον κόσμο ενώ η ατάκα της στο τέλος «Perfect», ο τρόπος που λέει «coffee» και η αντίστοιχη χειρονομία στο τέλος έχουν γίνει σήμα κατατεθέν.
Πέρα από τις viral συνταγές, η Ντίνα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της για να δημιουργήσει διασκεδαστικά σκίτσα για την κουλτούρα του καφέ, βασιζόμενη στη γοητεία και την εξυπνάδα για να διασκεδάσει το κοινό της.
Μάλιστα, συχνά δημιουργεί βίντεο με άλλους που διακωμωδούν τον τρόπο παρασκευής των ροφημάτων της, κάνοντάς τα ακόμη πιο διασκεδαστικά.
Χάρη στις έξυπνες τακτικές δημιουργίας βίντεο, έχει μετατρέψει τη φήμη της στο Διαδίκτυο σε προσοδοφόρα πηγή εσόδων. Οι διαφημίσεις στο TikTok, οι συνεργασίες με brands, το περιεχόμενο χορηγίας στο Instagram και η πώληση ψηφιακών μαθημάτων μέσω του ιστότοπού της συνέβαλαν στην ενίσχυση των κερδών της.
Η ίδια πιστεύει ότι το κλειδί για την επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πέρα από την ικανότητα ή την τύχη και απαιτεί μια ολοκληρωμένη κατανόηση των ψηφιακών περιβαλλόντων και της συμπεριφοράς του κοινού.