Η Ριάνα εκτός από πετυχημένη τραγουδίστρια, είναι και μια δραστήρια επιχειρηματίας, καθώς ασχολείται με τον κόσμο της μόδας.
Η πρώτη κολεξιόν της Ριάνα για τη νέα δεκαετία είναι εδώ. Από την Πέμπτη, 6 του μηνός, η FENTY SS20 είναι διαθέσιμη διαδικτυακά. Αλλά την προσοχή τραβά και η καινούργια καμπάνια η οποία συνοδεύεται από μια πολύ μικρού μήκους ταινία η οποία εξερευνά την έννοια της ελευθερίας.
Τι λένε οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας της Ριάνα
Πρωταγωνιστούν η δημοσιογράφος, ακτιβίστρια και μοντέλο Amy Sall και ο ποιητής Kai Isaiah-Jamal.
«Η ελευθερία είναι απλά αυθεντικότητα, αυτή είναι η λέξη με την οποία θα την περιέγραφα ακριβώς» εξηγεί η Sal. Περιγράφοντας τον Fenty ως «έναν οίκο που λειτουργεί με τους δικούς του όρους και αντιπροσωπεύει μια αναστάτωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», η Sal πήρε ρόλο στην καμπάνια με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο τη ρώτησαν αν ήθελε να λάβει μέρος. «Μια μέρα αργότερα, ήμουν στα γυρίσματα» είπε.
«Νιώθω να με βλέπουν και να με ακούνε με έναν τρόπο που ελπίζω ότι μπορεί να γίνει αντιληπτός σε όσους δουν αυτό το πρότζεκτ» πρόσθεσε ο Isaiah-Jamal. «Ίσως κάπου υπάρχει ένα παιδί, που κάποτε ήμουν εγώ, το οποίο θα πει – κοίτα αυτό, μοιάζει με μένα».
Με τη συγγραφέα και δημοσιογράφο Alexandra Genova και την καλλιτέχνη Amrit να συμπρωταγωνιστούν, την καμπάνια φωτογράφισε ο με έδρα το Λονδίνο φωτογράφος Thurstan Redding. Με φόντο διαφορετικά υφάσματα, στο βίντεο οι πρωταγωνίστριες και πρωταγωνιστής ποζάρουν είτε μαζί είτε κατά μόνας. Και εξηγούν στον φακό πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι την έννοια της ελευθερίας, αναφερόμενοι στα πάντα, από το να χορεύουν μιμούμενοι τις χαρακτηριστικές κινήσεις ενός μοντέλου στην πασαρέλα μέχρι το να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα γυμνοί.