Στις περισσότερες εμφανίσεις του φορά κοστούμι και πουκάμισο, αλλά ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως ο πρίγκιπας Κάρολος έχει την πιο «οικολογική» γκαρνταρόμπα;
Σε συνέντευξή του στην βρετανική Vogue, ο πρίγκιπας Κάρολος αποκάλυψε πως δίνει προσοχή στις «λεπτομέρειες και τους συνδυασμούς χρωμάτων». Επίσης, κατηγορεί την άνοδο της νέας μόδας που θέλει διαρκώς ανανέωση στην γκαρνταρόμπα, λέγοντας ότι προτιμά να επιδιορθώνει τα ρούχα του παρά να αγοράζει καινούρια. Η συνέντευξη, που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Δεκεμβρίου, συνοδεύεται από μια νέα φωτογραφία του πρίγκιπα Καρόλου που περιβάλλεται από ροζ ορτανσίες.
Η σημασία στην λεπτομέρεια και η ανακύκλωση
Η πραγματικά απίστευτη επιχειρηματική κίνηση του πρίγκιπα Καρόλου
Ερωτηθείς από τον αρχισυντάκτη Έντουαρντ Ένινφουλ – φίλο της Μέγκαν Μαρκλ – από πού πηγάζει το στυλ του, ο πρίγκιπας Κάρολος απάντησε: «Νόμιζα ότι ήμουν σαν ένα σταματημένο ρολόι – είμαι σωστός μόνος δύο φορές το 24ωρο. Αλλά… χαίρομαι πολύ που νομίζετε ότι έχω στυλ. Δίνω σημασία στις λεπτομέρειες και τον συνδυασμό των χρωμάτων».
Και προσθέτει: «Τυχαίνει να είμαι ένας από εκείνους τους ανθρώπους που όταν αγοράζουν παπούτσι – ή άλλα ρούχα – που προτιμά να τα επιδιορθώσει όταν μπορεί, παρά να τα πετάξει». Ωστόσο, λέει πως «ο βρετανικός τομέας κλωστοϋφαντουργίας έχει μεγάλη σπουδαιότητα» αλλά πιστεύει πως υπάρχουν «τεράστιες» ευκαιρίες για τους σχεδιαστές και τους κατασκευαστές για επενδύσεις στην βιώσιμη μόδα και στην «επισκευή, συντήρηση και επαναχρησιμοποίηση».
Το πάθος για τις επιδιορθώσεις ενδυμάτων
Αποκάλυψε επίσης πώς προσπάθησε να δημιουργήσει μια «λιτή αγορά» στο εκπαιδευτικό του κέντρο Ντάμφρις Χάουζ. «Όταν ήμουν παιδί, συνηθίζαμε να πηγαίνουμε τα παπούτσια μας στον τσαγκάρη στην Σκωτία και να τον βλέπω με θαυμασμό να βγάζει τις παλιές σόλες και να βάζει καινούριες».
Μιλώντας για το πώς οι καταναλωτές θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην διαμόρφωση της βιομηχανίας της μόδας, ο πρίγκιπας Κάρολος – που έχει συνεργαστεί με σχεδιαστές για την παραγωγή μιας συλλογής ρούχων φτιαγμένη από… τσουκνίδες – είπε: «Ο καταναλωτής έχει τεράστια δύναμη να αποφασίζει από πού θα αγοράσει, και οι μεγαλύτερες εταιρείες, ελπίζουμε, πως θα αποδείξουν ότι εάν ακολουθήσουν τις σωστές αρχές λειτουργίας, όχι μόνο θα ηγούνται προς την λιγότερη σπατάλη, αλλά θα απομακρύνουν και την ρύπανση από τις αλυσίδες εφοδιασμού».