H αναγραφή των θερμίδων σε σούπερ μάρκετ και εστιατόρια έχουν μικρό αντίκτυπο στις επιλογές των καταναλωτών, διαπίστωσαν ερευνητές, τροφοδοτώντας αμφιβολίες για το αν αξίζει να διατηρηθεί η πρακτική.
Το αποτέλεσμα των διατροφικών πληροφοριών είναι η μείωση των θερμίδων κατά περίπου 1,8%, που ισοδυναμεί με την αφαίρεση δύο αμυγδάλων από ένα γεύμα 600 θερμίδων, σύμφωνα με έρευνα από τη μη κερδοσκοπική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου Cochrane.
Οι ερευνητές συγκέντρωσαν αποτελέσματα από 25 μελέτες από χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία, σημειώνει το Bloomberg.
Για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα, η επισήμανση θα πρέπει να συνδυαστεί με μέτρα στοχευμένα στη βιομηχανία, όπως φόρους και περιορισμούς μάρκετινγκ, δήλωσε ο ανώτερος συγγραφέας Gareth Hollands, ερευνητής στο Ινστιτούτο Κοινωνικών Ερευνών του UCL.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr