Κατεστραμμένα κέικ έλαβαν εκατοντάδες πελάτες του ιαπωνικού πολυτελούς πολυκαταστήματος Takashimaya, προκαλώντας αντιδράσεις.
Σχεδόν 807 από τα περίπου 2.900 κέικ φράουλας που παραδόθηκαν ενόψει Χριστουγέννων είχαν καταστραφεί, με αποτέλεσμα το πολυκατάστημα να δηλώσει ότι «πρόδωσε τις προσδοκίες» των πελατών, αναλαμβάνοντας την ευθύνη.
Σε συνέντευξη Τύπου, ο ανώτερος διευθύνων σύμβουλος της Takashimaya, Kazuhisa Yokoyama, υποκλίθηκε προκειμένου να εκφράσει τη μεταμέλειά του.
Σύμφωνα με την Takashimaya, τα κέικ είχαν φτιαχτεί και καταψυχθεί από την Win's Ark, μια εταιρεία ζαχαροπλαστικής στην πόλη Σαϊτάμα. Μια άλλη εταιρεία, η Yamato Transport, ήταν υπεύθυνη για την παράδοση.
Άγνωστο γιατί τα κέικ παραδόθηκαν διαλυμένα
Εσωτερική έρευνα, που διενεργήθηκε, δεν κατάφερε να προσδιορίσει γιατί τα κέικ των 38 δολαρίων (περίπου 34 ευρώ) έφτασαν διαλυμένα.
Φωτογραφίες με κατεστραμμένα κέικ δημοσιεύθηκαν στα social media. Ένας χρήστης του X υποστήριξε ότι προσπάθησαν να «σώσουν» την εμφάνιση του κέικ με φρούτα και σοκολάτα. Η ανάρτηση, σύμφωνα με το BBC, συγκέντρωσε πάνω από 16,1 εκατ. προβολές.
Η Takashimaya ζήτησε συγγνώμη την ημέρα των Χριστουγέννων αλλά και την Τετάρτη.
«Στο μέλλον, θα ενισχύσουμε τη σχέση μας με τους επιχειρηματικούς μας εταίρους για να βελτιώσουμε το σύστημα διαχείρισής μας και να αποτρέψουμε να ξανασυμβεί», δήλωσε ο Yokoyama.