Ένας άνδρας σε εστιατόριο στην Ιταλία εξοργίστηκε όταν έμαθε ότι χρεώθηκε 15 ευρώ από το κατάστημα για να του κόψουν μια τούρτα και να τη σερβίρουν στους εννέα καλεσμένους του.
Ο Fabio Bregolato πήγε πρόσφατα σε μια πιτσαρία στο Pino Torinese για να γιορτάσει τα γενέθλιά του με τα αγαπημένα του πρόσωπα.
Επειδή το εστιατόριο δεν σερβίρει επιδόρπια, η ομάδα αποφάσισε να φέρει τα δικά της για να τελειώσει το πάρτι. Σοκαρίστηκαν όταν έλαβαν τον λογαριασμό με τη χρέωση για την κοπή της τούρτας.
«Ήμασταν 10 άτομα, εξαιρετική η πίτσα, και η εξυπηρέτηση ήταν καλή, αλλά… 15 ευρώ για να κόψουν μία τούρτα που φέραμε μόνοι μας ήταν ένα ατόπημα», δημοσίευσε ο Bregolato στο Διαδίκτυο με μια φωτογραφία της απόδειξης, σύμφωνα με το CEN.
Δείτε την απόδειξη με τη χρέωση για το κόψιμο της τούρτας
Η απόδειξη δείχνει τις χρεώσεις για τις πίτσες, τα ορεκτικά και τα ποτά που παραγγέλθηκαν στο τραπέζι, με τη χρέωση για το κόψιμο της τούρτας να είναι στο κάτω μέρος.
«Θα μπορούσαν να το αφήσουν να περάσει. Στα 40 μου χρόνια (έχοντας φάει πολλές πίτσες) δεν έχω συναντήσει ποτέ μέρος που να χρεώνει επιπλέον για την κοπή μιας τούρτας», επέμεινε ο Bregolato.
Ισχυρίστηκε ότι τηλεφώνησε στο κατάστημα πίτσας πριν από το γεύμα και ότι πήρε έγκριση για να φέρει το κέρασμα.
«Η πιτσαρία δεν μπορούσε να φτιάξει επιδόρπιο, αλλά είπαν πως μπορούσαμε να φέρουμε απ' έξω τη δική μας τούρτα», εξήγησε.
Η απάντηση του εστιατορίου
Αν και οι πελάτες βρήκαν τη χρέωση γελοία, το εστιατόριο την υπερασπίστηκε απαντώντας στην ανάρτηση του Bregolato.
«Το σημειώσαμε δεόντως στην απόδειξη και πληρώνουμε τους φόρους μας. Είναι μια υπηρεσία, και ως εκ τούτου έχει ένα κόστος», έγραψε ένας εκπρόσωπος του εστιατορίου.
Ο εκπρόσωπος αρνήθηκε τον ισχυρισμό του Bregolato ότι τους ενημέρωσε εκ των προτέρων για το φαγητό που αγόρασε από το κατάστημα. Επίσης, σημείωσε τους κινδύνους που ενέχει το σερβίρισμα των πιάτων που δεν φτιάχνουν, καθώς ειδικεύονται σε «προϊόντα για άτομα με κοιλιοκάκη και δυσανεξίες».
«Όταν έφτασε, μας έδειξε την τούρτα και είπε "Θα το φροντίσετε;". Τίποτα άλλο. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτή την υπηρεσία, ειδικά επειδή κινδυνεύουμε να εξυπηρετήσουμε κάτι που δεν φτιάξαμε μόνοι μας», εξήγησε ο εκπρόσωπος. Το εστιατόριο σημείωσε, επίσης, ότι η τούρτα ήταν «μικροσκοπική» και χρειάστηκε επιπλέον προσπάθεια για να κοπεί ώστε να εξυπηρετήσει το τραπέζι των 10 ατόμων.
«Η σερβιτόρα πήγε την τούρτα στην κουζίνα και, με προσπάθεια, έκοψε 10 φέτες», είπε ο εκπρόσωπος. «Τις τακτοποίησε στο πιάτο πολύ προσεκτικά για να κάνει καλή εντύπωση στον πελάτη παρά τις μικρές μερίδες. Εν ολίγοις, για να κόψει, να τακτοποιήσει και να σερβίρει στο τραπέζι πέρασαν 25 λεπτά, κατά τη διάρκεια των οποίων δεν μπορούσα να τη βάλω να κάνει τίποτα άλλο», συνέχισε.
Απροσδόκητες χρεώσεις
Αν και είναι συγκλονιστικό για ορισμένους, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος πελάτης υφίσταται μια απροσδόκητη χρέωση.
Νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι μια οικογένεια σοκαρίστηκε όταν ανακάλυψε ότι χρεώθηκαν 20 ευρώ για να της κόψουν την τούρτα της σε 20 κομμάτια.
Και μια γυναίκα εξεπλάγη όταν της είπαν ότι έπρεπε να πληρώσει 2 ευρώ σε ένα εστιατόριο επειδή της έκοψαν το σάντουιτς στη μέση.