Η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο είναι η Μπέλα Χαντίντ μετά από επιστημονική έρευνα αναφορικά με το «τέλειο πρόσωπο».
Το 23χρονο μοντέλο είναι κατά 94,35% «ακριβής» στην Χρυσή Τομή της ομορφιάς, που μετρά την φυσική τελειότητα. Τα μάτια, τα φρύδια, η μύτη, τα χείλη, το πηγούνι, η γνάθος και το σχήμα του προσώπου της μετρήθηκαν και πλησίαζαν σε αυτό που θεωρούσαν τέλειο οι αρχαίοι Έλληνες.
Δεύτερη στην κατάταξη είναι η τραγουδίστρια Μπιγιονσέ με 92,44%, τρίτη η Άμπερ Χερντ με 91,85% και τέταρτη η Αριάνα Γκράντε με 91,81%. Η Κέιτ Μος, βρέθηκε στην 6η θέση με 91,05%, πολύ πιο μπροστά από την αντίπαλό της και άλλο διάσημο μοντέλο, την 27χρονη Κάρα Ντελεβίν, που βρέθηκε στην 10η θέση, με ποσοστό 89,99%.
Γιατί όμως η Μπέλα Χαντίντ είναι η ομορφότερη γυναίκα στον κόσμο
Η λίστα αυτή καταρτίστηκε χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνικές χαρτογράφησης από τον πλαστικό χειρουργό Δρ. Τζούλια Ντε Σίλβα, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία στην δουλειά του. Ο Δρ. Ντε Σίλβα, ο οποίος διευθύνει το Κέντρο Προηγμένης Καλλυντικής προσώπου και Πλαστικής Χειρουργικής στο Λονδίνο, δήλωσε: «Η Μπέλα Χαντίντ ήταν σαφής νικήτρια μετά την μέτρηση όλων των στοιχείων του προσώπου της για την φυσική τελειότητα. Έχει την υψηλότερη βαθμολογία για το πηγούνι της, το οποίο με ποσοστό 99,7% απέχει μόλις 0.3% από το τέλειο σχήμα. Η Μπέλα Χαντίντ έρχεται όμως δεύτερη πίσω από την Σκάρλετ Γιόχανσον για την θέση των ματιών της. Η Μπιγιονσέ έρχεται δεύτερη,σημειώνοντας το καλύτερο ποσοστό για το σχήμα του προσώπου της (99,6%) και έχει επίσης πολύ υψηλά αποτελέσματα για τα μάτια, την περιοχή των φρυδιών και τα χείλη».
Και προσθέτει ο Δρ. Ντε Σίλβα: «Αυτές οι ολοκαίνουριες τεχνικές χαρτογράφησης μας επιτρέπουν να λύσουμε μερικά από τα μυστήρια του τι είναι αυτό που κάνει κάποιον φυσικά όμορφο και η τεχνολογία είναι χρήσιμη κατά τον προγραμματισμό μιας χειρουργικής επέμβασης ασθενών».
Τι είναι η Χρυσή Τομή
Να σημειωθεί πως η Χρυσή Τομή ήταν μια μαθηματική εξίσωση που επινοήθηκε από τους Έλληνες σε μια προσπάθεια μέτρησης της ομορφιάς. Η Τομή αυτή μπορεί να εφαρμοστεί σε οτιδήποτε και χρησιμοποιήθηκε από τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι για το τέλειο ανθρώπινο σώμα στο διάσημο έργο του, τον Άνθρωπο του Βιτρούβιου. Η προϋπόθεση πίσω από αυτό είναι ότι όσο πιο κοντά είναι οι λόγοι ενός προσώπου ή σώματος στον αριθμό 1,618, τόσο πιο όμορφο είναι κάτι.
Φωτογραφίες: AP