Γιατί ο οίκος Dior δεν σταματά τις διαφημίσεις με τον αρρενωπό Τζόνι Ντεπ- Παρά την καταδικαστική απόφαση - iefimerida.gr

Γιατί ο οίκος Dior δεν σταματά τις διαφημίσεις με τον αρρενωπό Τζόνι Ντεπ- Παρά την καταδικαστική απόφαση

Ο Τζόνι Ντεπ στην διαφήμιση του αρώματος Sauvage του οίκου Dior
Ο Τζόνι Ντεπ στην διαφήμιση του αρώματος Sauvage του οίκου Dior/Φωτογραφία: Instagram/Dior
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τι κι αν το δικαστήριο της Βρετανίας καταδίκασε τον Τζόνι Ντεπ για ενδοοικογενειακή βία; Οι πωλήσεις του αρώματος στο οποίο πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός και εστιάζει στην αρρενωπότητά του, συνεχίζει να σημειώνει πολύ υψηλά κέρδη.

Φορώντας ένα πόντσο, μπροστά σε μια φωτιά, χαζεύοντας κάπου μακριά, με τις φλόγες να φωτίζουν τα τατουάζ στα χέρια του. Είναι η επιτομή της ανδρικότητας, είναι «Sauvage… άγριο στην καρδιά». Αυτό είναι το μήνυμα πίσω από τις διαφημίσεις για ένα διάσημο aftershave της Dior, που έχει κάνει την εμφάνισή του σε πινακίδες αλλά και σε μια τηλεοπτική διαφήμιση για τα Χριστούγεννα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο Τζόνι Ντεπ και εύλογα μπορεί να αναρωτιέται κανείς τι μπορεί να σκέφτηκε ο διάσημος γαλλικός οίκος μόδας, συνεχίζοντας να προβάλει την διαφήμιση μόλις έναν μήνα αφότου ένας δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου της Βρετανίας αποδέχθηκε τους περισσότερους από τους ισχυρισμούς της πρώην συζύγου του, Άμπερ Χερντ, για βίαιη επίθεση.

Ακόμη και το Χόλιγουντ, σχεδόν προπύργιο ηθικής ευπρέπειας, βλέπει τον Τζόνι Ντεπ ως «ραδιενεργό», μετά την ήττα του στην περίφημη υπόθεση δυσφήμισης για αναφορές πως ήταν βίαιος απέναντι στην γυναίκα του.

Το άρωμα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Βρετανία

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι όμως, εξακολουθεί να είναι το πρόσωπο του αρώματος με τις καλύτερες πωλήσεις, τουλάχιστον στη Βρετανία. Είναι ένα άρωμα, λέει ο οίκος Dior, που είναι τόσο «ισχυρό όσο και ευγενές». Για άλλους, όμως, αυτή η στιγμή, ευνοεί την υποκρισία και τον κυνισμό. Ο Dior και η ιδιοκτήτρια εταιρεία του οίκου LVMH, δεν έχουν ακόμη σχολιάσει γιατί ο Τζόνι Ντεπ, το πρόσωπο του Sauvage από το 2015, με αναφερόμενα κέρδη έως 5 εκατομμύρια δολάρια για την διαφήμιση, συνεχίζει ακόμη να πρωταγωνιστεί σε μια καμπάνια στην οποία οι κριτικοί έχουν επιτεθεί ως εξαιρετικά κακόγουστη.

Ο Τζόνι Ντεπ έξω από το Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας, λίγο πριν ανακοινωθεί η καταδικαστική απόφαση
Ο Τζόνι Ντεπ έξω από το Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας, λίγο πριν ανακοινωθεί η καταδικαστική απόφαση

Καταγγέλλουν την απόφαση του Dior θύματα ενδοοικογενειακής βίας

Η δικηγόρος που ασχολείται με θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, Ρέιτσελ Χόρμαν Μπράουν, χαρακτήρισε τον οίκο Dior «ανεύθυνο» και προσβλητικό για τις γυναίκες. Όπως δήλωσε στην Daily Mail, θα έπρεπε να υπάρχουν «συνέπειες». «Είναι εξαιρετικά απογοητευτικό και ανεύθυνο από τον οίκο Dior – ειδικά όταν εξετάζουμε μία κατάσταση που δεν είναι πλέον απλώς ισχυρισμός. Η απόφαση ελήφθη πως ο Τζόνι Ντεπ ήταν καταχρηστικός απέναντι στην σύντροφό του, αλλά ο Dior συνεχίζει με την διαφημιστική του καμπάνια. Είναι σαν να εναρμονίζεται με την κακοποίηση και την βία κατά των γυναικών».

Το θύμα κακοποίησης Ρέιτσελ Ουίλιαμς, που παραλίγο να χάσει την ζωή της από τον πρώην σύζυγό της, χαρακτήρισε την διαφήμιση ως «λάκτισμα» για τις γυναίκες. «Ο Τζόνι Ντεπ θεωρείται πρότυπο και υπό το φως του τι συνέβη, θα ήταν σεβαστό για τα θύμα ενδοοικογενειακής βίας να απομακρυνθεί από την διαφήμιση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις του αρώματος κατά την διάρκεια της δίκης του Τζόνι Ντεπ

Φαίνεται όμως, όπως εξηγούν οι ειδικοί στο μάρκετινγκ, ότι ο οίκος Dior απλώς ακολουθεί το χρήμα. Η ειρωνεία είναι ότι κατά την διάρκεια της δίκης, οι πωλήσεις του Sauvage αυξήθηκαν, με τους υποστηρικτές του να σπεύδουν να το αγοράσουν για να εκφράσουν την υποστήριξή τους.

Και μετά την δικαστική απόφαση στις 2 Νοεμβρίου, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για το Sauvage αυξήθηκαν σχεδόν κατά ¼, καθώς οι οπαδοί του Τζόνι Ντεπ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προέτρεπαν το ένα το άλλο να το αγοράσει.

Ο Dior μπορεί να μην χρειαζόταν οικονομικά κίνητρα για να υποστηρίξει τον Τζόνι Ντεπ. Οι κατασκευαστές αρωμάτων βασίζονται επίσης σε μεγάλο βαθμό στις πωλήσεις στην Ασία και την Ανατολική Ευρώπη, όπου ο Τζόνι Ντεπ δεν έχει προσελκύσει τόσο μεγάλη προσοχή όσο στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Είναι επίσης δίκαιο να υποθέσει κανείς ότι ο Dior γνωρίζει ότι ακόμη και μετά την καταδικαστική απόφαση που έκρινε ότι ο Τζόνι Ντεπ ήταν καταχρηστικός στην Αμπερ Χερντ, υπάρχουν πολλοί που εξακολουθούν να πιστεύουν στην αθωότητά του.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ