Mέχρι και ο ίδιος ο «διάολος», δηλαδή ο πρωταγωνιστής της σειράς Lucifer στο Netflix παρουσιάστηκε να βάζει δωδεκάρι στην φετινή υποψηφιότητα της Κύπρου στην Eurovision. Είναι αλήθεια ότι το El Diablo που τραγουδάει η Έλενα Τσαγκρινού, τα έχει όλα, μέχρι και την υπογραφή της κορυφαίας Ελληνίδας σχεδιάστριας, Σήλιας Κριθαριώτη.
Μετά τη φετινή παρουσία της Κύπρου στη Eurovision ο τίτλος της κινηματογραφικής ταινίας «Ο Διάβολος Φοράει Prada» άλλαξε brand και έγινε «Ο Διάβολος Φοράει Celia Kritharioti».
Η Σήλια Κριθαριώτη μας έκανε να ξεχάσουμε από που προέρχεται ή ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι η εταιρεία της είναι ο πιο παλιός οίκος μόδας στην Ελληνική ιστορία. Κι αυτό γιατί τα έχει μετατρέψει όλα στον χρόνο που έχει τη μεγαλύτερη σημασία: το παρόν. Καλή είναι η ιστορία του παρελθόντος, καλά είναι τα σχέδια για το μέλλον, αλλά το διαρκώς μεταβαλλόμενο παρόν είναι που μετράει. Για αυτό το brand της έγινε ο καλύτερος πρεσβευτής της ιστορίας του μέσα από κάθε δημιουργία που παράγει.
«Ενα catsuit που αναδεικνύει τη φιγούρα της» για την Eurovision
Ήλθα σε επαφή με τον οίκο της από όπου πήρα εκτός από το φωτογραφικό υλικό και την παρακάτω δήλωση: Για την εμφάνιση της Έλενας Τσάγκρινου στη Eurovision έμπνευση αποτέλεσε η ίδια, το ταλέντο και η εκρηκτική της σκηνική παρουσία: ένα catsuit που αναδεικνύει τη φιγούρα της και τη βοηθάει στην κίνησή της στη σκηνή, το οποίο δημιουργήθηκε από χειροποίητα κρόσια και χιλιάδες κρύσταλλα Swarovski.
Η διαδικασία κράτησε περισσότερους από τέσσερις μήνες καθώς όλα τα κρύσταλλα είναι ραμμένα στο χέρι και ήθελα σε κάθε στάδιο δημιουργίας να αισθάνεται η Έλενα σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Καθώς η Κύπρος είναι το νησί της Αφροδίτης, ομώνυμη θεά του Μποντισέλι και η αέναη ομορφιά της καθώς αναδύεται από τη θάλασσα ήταν τα πρώτα σημεία αναφοράς: οι διαφάνειες πάνω στο σώμα, τα κρόσια που δημιουργούν το εφέ της πλούσιας κώμης.
Τα roaring 20s και η Art Deco αποτέλεσαν επίσης έμπνευση για την ολόσωμη φόρμα που ισορροπεί εύστοχα ανάμεσα στο σέξι και το elegant. Είναι η μεγάλη στιγμή της Έλενας και θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι το ρούχο θα την κάνει να αισθάνεται την πιο όμορφη εκδοχή του εαυτού της. Μάλιστα, δημιουργήθηκαν δυο πανομοιότυπα ρούχα για την περίπτωση που κάτι συμβεί στο πρώτο”.
Το ότι η Έλενα Τσαγκρινού ντύθηκε από την Ελληνίδα σχεδιάστρια δεν αποτελεί μόνο διαφήμιση για την Σήλια Κριθαριώτη αλλά κυρίως για την ίδια, ειδικά αν αναλογιστούμε πως το Αγγλικό Vanity Fair τη χαρακτήρισε ως έναν από τους μεγαλύτερους οίκους υψηλής ραπτικής εκτός Παρισιού, ενώ παράλληλα η Κριθαριώτη έχει ντύσει όλες τις stars “πρώτης γραμμής” από τη Νικόλ Κίντμαν και τη Γουίνεθ Πάλτροου (η οποία δέχτηκε καταγγελία πως το κερί της με άρωμα αιδοίου…εξερράγη) μέχρι την Τζένιφερ Λόπεζ και την Μπρίτνεη Σπiαρς όλες τους ενώ έχουν την ευκαιρία να φορέσουν τα φορέματα του “couturier” της αρεσκείας τους, διάλεξαν να ντυθούν με δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας. Η οποία έχει επενδύσει με ρούχα της editorial μόδας της Βρετανικής Vogue, του Tatler, του Harper’s Bazaar ενώ της έχουν κάνει αφιερώματα το ένθετο των Financial Times “How To Spend It”, οι Los Angeles Times, οι Times της Νεάς Υόρκης και η Guardian.
Όλα αυτά αποτελούν διαφήμιση πρώτης τάξης για τη χώρα. Την οποία η Σήλια Κριθαριώτη δε χάνει την ευκαιρία να κάνει, αλλά κι ακόμα κι αν δεν το επιδιώκει, συμβαίνει ερήμην της. Κι εδώ μπαίνουμε σιγά-σιγά στο μυστικό της επιτυχίας της Ελληνίδας σχεδιάστριας. Αυτό δεν είναι άλλο παρά μόνο μία λέξη: Αγάπη. Ναι, αυτή την έκανε να πετύχει. Καταρχήν η αγάπη για τη γυναίκα που θα φορέσει τις δημιουργίες της. Αυτό την κινητοποιεί. Δεν διεκπεραιώνει, δημιουργεί. Γιατί αγαπά όχι μόνο τη δουλειά της αλλά και τους τελικούς αποδέκτες της. Αυτό μου θύμισε μια ατάκα του φίλου ηθοποιού και μπάρμαν Πάνου Γκόγκου όταν τον ρώτησα για το μυστικό της επιτυχίας των κοκτέιλ του: Τα φτιάχνω με αγάπη μου είπε. Αυτό είναι το μυστικό και της Σήλιας.