notos: Η νέα 360° καμπάνια για το rebranding των πολυκαταστημάτων ακτινοβολεί πάθος, χρώμα & shopping mood - iefimerida.gr

notos: Η νέα 360° καμπάνια για το rebranding των πολυκαταστημάτων ακτινοβολεί πάθος, χρώμα & shopping mood

notos - Νέα εταιρική ταυτότητα
notos - Νέα εταιρική ταυτότητα
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Είναι γεγονός! Τα πολυκαταστήματα notos εγκαινιάζουν μια νέα, συναρπαστική εποχή και μας παρασύρουν στα πιο hot μονοπάτια της μόδας, με έμπνευση και φαντασία. Προχώρησαν σε ένα επικό retouche της συνολικής εταιρικής τους ταυτότητας και επικοινωνίας, ενώ παράλληλα διατήρησαν αναλλοίωτα τα δυνατά χαρακτηριστικά τους, που όλοι τόσο αγαπήσαμε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«My style, my notos … o notos μου»!

Η φιλοσοφία και η στρατηγική του ομίλου δεν αλλάζει και αντανακλάται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο στο motto «My style, my notos … o notos μου». Τώρα, ανανεώνουν το logo και προσθέτουν «φρέσκιες» πινελιές στο layout των καταστημάτων τους. Premium μινιμαλισμός και εξωστρέφεια, user-friendly διάθεση, ανυπέρβλητος συνδυασμός ιστορίας και νέου οράματος πλάθουν μία totally new brand experience.

Στη νέα notos visual identity «καθρεφτίζεται» ο παλμός της νέας εποχής και ενσωματώνεται ένα εντελώς σύγχρονο typography logo - αποτυπωμένο σε minimal αισθητική. Η γνωστή μαργαρίτα συνεχίζει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στον καμβά, μιας και συνδέεται στη συνείδηση του κοινού με τη διαδρομή των πολυκαταστημάτων. Συνοδευτικά σε αυτήν την εικόνα, δημιουργούνται επιπλέον εικαστικά για το εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, αλλά και τα μοτίβα της όλης επικοινωνίας. Βασικός στόχος είναι η διατήρηση του συναισθήματος της οικειότητας, αλλά με ένα ανανεωμένο και πιο δυναμικό look & feel. Επίσης, το ανανεωμένο notos.gr λανσάρεται έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX. Η νέα εταιρική ταυτότητα προβάλλεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας προσφέροντας μια ενιαία εικόνα στους καταναλωτές. Παράλληλα, το ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας περιλαμβάνει τηλεοπτικό spot, καθώς και OOH προβολές με στατικές στάσεις λεωφορείων και digital billboards σε όλα τα κομβικά σημεία της Αθήνας.

Το impact του brand στη digital εποχή

Τα πολυκαταστήματα του Ομίλου φέρουν μία τεράστια και πολύτιμη κληρονομιά, με κύρια γνωρίσματα την πολυετή εμπειρία και το know-how του multi channel retailing. Ταυτόχρονα, επέρχονται ζυμώσεις με νέα στοιχεία και εξαιρετικές προοπτικές. Με αέρα συμπερίληψης, με φως, φαντασία και digital άποψη. Στη νέα καμπάνια έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο οι συνεργασίες με τους μεγαλύτερους fashion & lifestyle τίτλους περιοδικών, οι παρουσιάσεις και συνεντεύξεις σε επιχειρηματικά και οικονομικά μέσα αναφορικά με το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης, καθώς και το επιδραστικό πρωτογενές υλικό στα social media (IG, FB & Tik Tok ). Επίσης, λανσάρεται για πρώτη φορά το noti, μια νέα φιγούρα εμπνευσμένη από τη μαργαρίτα που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και φύλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα notos αναδεικνύουν τάσεις και γνωρίζουν πώς να το κάνουν καλά! Με έμφαση στο πρόγραμμα επιβράβευσης notosmore δημιουργούν έναν κόσμο ασύγκριτων προνομίων για το καταναλωτικό κοινό.Πλέον έχουν ενσωματώσει και ένα διευρυμένο brand portfolio που ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των πιστών ακολούθων με κορυφαίες υπογραφές και δημιουργούς όπως: Armani Exchange, Paul & Shark, Boggi Milano, Hugo, Profuomo, Patrizia Pepe, Twinset, Bash, IRO, La Fee Maraboutee, BCBG, KARL Lagerfeld jeans και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα, διαθέτουν ηχηρές παρουσίες και το μεγαλύτερο εύρος συλλόγων σε εταιρίες όπως: Lacoste, Gant, La Martina, The Bostonians, Nautica, ενώ υποστηρίζουν σταθερά τις ελληνικές αξίες όπως: Bella P. Forel, Stelios Koudounaris, Tsakiris Mallas, KOORELOO.

«Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition», αναφέρει η κα Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποια είναι η στάση του καταξιωμένου brand στις προκλήσεις της νέας εποχής;

«Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί  στις βασικές μας  αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας», αναφέρει η κα. Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων.

Ποιος βρίσκεται πίσω από το δημιουργικό τιμόνι της νέας καμπάνιας;

Δύο βραβευμένα agencies βρίσκονται πίσω από την υλοποίηση και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής. Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo. Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido, Βαγγέλης Θώδος επιμελήθηκε το make up.

Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κερδίζοντας τις προκλήσεις του σήμερα, τα πολυκαταστήματα notos δυναμώνουν και επεκτείνουν τους στόχους τους. Με φαντασία και upper αισθητική φιλοδοξούν να χαρίσουν για πολλές δεκαετίες ακόμη στο καταναλωτικό κοινό μοναδικές στιγμές και να αποτελούν τον απόλυτο προορισμό για αναβαθμισμένο shopping.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ