Η πρώτη ανάμνηση του Νίκολας Κέιτζ είναι ότι βρίσκεται μέσα στη μήτρα της μητέρας του.
Ο 59χρονος ηθοποιός υποστήριξε ότι μπορεί να θυμηθεί να βλέπει «πρόσωπα στο σκοτάδι» ενώ ήταν ακόμα στη μήτρα της μητέρας του, όταν ρωτήθηκε για την πρώτη του παιδική ανάμνηση στο «The Late Show With Stephen Colbert».
Ο σταρ του Χόλιγουντ εξήγησε: «Αφήστε με να σκεφτώ. Ακούστε, ξέρω ότι αυτό ακούγεται πολύ τραβηγμένο και δεν ξέρω αν είναι αληθινό ή όχι, αλλά μερικές φορές νομίζω ότι μπορώ να πάω μέχρι και πίσω στη μητέρα μου και να νιώθω ότι μπορώ να δω πρόσωπα στο σκοτάδι ή κάτι τέτοιο. Ξέρω ότι αυτό ακούγεται πολύ αφηρημένο, αλλά κατά κάποιο τρόπο φαίνεται σαν να συνέβη».
Οι αναμνήσεις και οι «φωνητικές δονήσεις»
Από την άλλη πλευρά, ο Νίκολας Κέιτζ παραδέχθηκε ότι οι υποτιθέμενες αναμνήσεις του μπορεί απλώς να προκλήθηκαν από «φωνητικές δονήσεις».
Ο ηθοποιός δήλωσε: «Τώρα που δεν είμαι πια στη μήτρα, πρέπει να φανταστώ ότι ίσως ήταν φωνητικές δονήσεις που αντηχούσαν σε μένα σε εκείνο το στάδιο. Αυτό πάει πολύ πίσω. Δεν ξέρω. Αυτό μου έρχεται στο μυαλό… Δεν ξέρω καν αν θυμάμαι ότι ήμουν στη μήτρα, αλλά αυτή η σκέψη πέρασε από το μυαλό μου».
Μητέρα του βετεράνου ηθοποιού ήταν η χορεύτρια Joy Vogelsang, η οποία απεβίωσε σε ηλικία 85 ετών τον Μάιο του 2021. Ο πατέρας του, Όγκαστ Κόπολα, ακαδημαϊκός και διευθυντής κινηματογράφου, απεβίωσε το 2009.
Νίκολας Κέιτζ: Πιστεύει στη ζωή μετά θάνατον;
Ο Νίκολας Κέιτζ ρωτήθηκε επίσης αν πιστεύει στη ζωή μετά θάνατον. Ο κινηματογραφικός αστέρας -ο οποίος έχει κερδίσει πλήθος διακρίσεων κατά τη διάρκεια της καριέρας του, μεταξύ των οποίων ένα Όσκαρ και μία Χρυσή Σφαίρα- υπονόησε ότι η «σπίθα» του θα συνεχίσει να υπάρχει ακόμη και μετά τον θάνατό του.
«Ω, ουάου. Κανείς δεν ξέρει πραγματικά, δεν ξέρω. Λένε ότι ο ηλεκτρισμός είναι αιώνιος. Ότι η σπίθα συνεχίζει να υπάρχει. Θέλω να πιστεύω ότι όποια σπίθα κι αν κινεί τα σώματά μας, όταν το σώμα φεύγει, η σπίθα συνεχίζει να υπάρχει. Αλλά αν αυτός ο ηλεκτρισμός έχει συνείδηση ή όχι, ποιος μπορεί πραγματικά να πει;», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Νίκολας Κέιτζ για τους ρόλους του
Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Κέιτζ μίλησε για μια πιο σκοτεινή περίοδο της ζωής του, όταν ανέλαβε μια σειρά από «άθλιους» ρόλους για να ξεπληρώσει τα χρέη του.
Ο Κέιτζ κέρδισε Όσκαρ για το δράμα του 1995 Leaving Las Vegas και στη συνέχεια ανέλαβε μια σειρά από ταινίες δράσης μεγάλου προϋπολογισμού που τον έκαναν έναν από τους πιο ακριβοπληρωμένους ηθοποιούς στα τέλη της δεκαετίας του 1990.
Ο ηθοποιός προωθούσε τη νέα του ταινία Renfield όταν μίλησε για τα οικονομικά του προβλήματα στο παρελθόν σε μια εκτενή συνέντευξη στο 60 Minutes, όπου παραδέχτηκε ότι τα οικονομικά του προβλήματα προέκυψαν από την αγορά ακινήτων.
Όταν ρωτήθηκε για τα κάστρα που αγόρασε στην Αγγλία και τη Γερμανία, μια έπαυλη στη Νέα Ορλεάνη, ακόμη και ένα ιδιωτικό νησί, ο Κέιτζ παραδέχτηκε: «Είχα επενδύσει υπερβολικά στα ακίνητα. Δεν ήταν επειδή ξόδεψα 80 δολάρια για ένα χταπόδι».
«Η αγορά ακινήτων κατέρρευσε και δεν μπόρεσα να βγω εγκαίρως. Τους τα πλήρωσα όλα πίσω, αλλά ήταν περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια. Δεν κατέθεσα ποτέ αίτηση πτώχευσης», είπε.
Αντί να καταθέσει αίτηση πτώχευσης, μετακόμισε στο Λας Βέγκας και άρχισε να εργάζεται ασταμάτητα, γυρίζοντας τρεις ή τέσσερις ταινίες τον χρόνο για να ξεπληρώσει τα χρέη του.
Ο Νίκολας Κέιτζ πρόσθεσε ότι ήταν «μια σκοτεινή περίοδος, σίγουρα», αν και παραδέχτηκε ότι «η δουλειά ήταν πάντα ο φύλακας άγγελός μου».
«Μπορεί να μην ήταν κάτι το εξαιρετικό, αλλά δεν παύει να ήταν δουλειά», είπε, ενώ αναφέρθηκε στη συζήτηση ότι αναλάμβανε μυριάδες ρόλους που δεν ήταν και τόσο υψηλού κύρους μόνο και μόνο για να πληρώνεται, και ότι «το κάνει με μισή καρδιά».
«Ακόμα κι αν η ταινία αποδειχθεί άθλια, ξέρουν ότι δεν το κάνω με μισή καρδιά, ότι νοιάζομαι, κάθε φορά», επέμεινε ο Κέιτζ.
«Αλλά δεν πρόκειται να το πετύχεις αυτό κάθε φορά», παραδέχτηκε ο ηθοποιός, καθώς ρωτήθηκε για την προσέγγιση του Cage rage που συγκρίνεται με το «να προσπαθείς για το τριπλό άξελ κάθε φορά και μερικές φορές να το πετυχαίνεις και μερικές φορές όχι».
«Λοιπόν, όχι κάθε φορά. Υπάρχουν φορές που έχω ένα όραμα και το κάνω», συμπεριλαμβανομένου του βραβευμένου από τους κριτικούς ρόλου του στο Pig του 2021.
«Όταν έπαιξα τον Ρομπ στο Pig, ένιωσα ότι είμαι μέσα σ' αυτό. Ένιωσα ότι ήμουν πιο κοντά στον εαυτό μου από ό,τι ίσως είχα βρεθεί ποτέ πριν, σε κινηματογραφική ερμηνεία», είπε ο Νίκολας Κέιτζ.
Όταν του ζητήθηκε να το αναλύσει, είπε: «Δεν υποκρινόμουν. Ένιωσα ότι έκανα ακριβώς αυτό που με νοιάζει». Πρόσθεσε ότι το Pig είναι «ίσως η καλύτερη ταινία μου», δηλώνοντας μάλιστα ότι θα την έβαζε απέναντι στον βραβευμένο με Όσκαρ ρόλο του στο Leaving Las Vegas.
Ο Κέιτζ μίλησε επίσης για τον πιο πρόσφατο ρόλο του, τον εμβληματικό βρικόλακα Δράκουλα στο Renfield, που βγήκε στις αίθουσες στις αρχές του μήνα.
«Ο Δράκουλας είναι τρομακτικός γιατί είναι μια κληρονομιά. Ο Δράκουλας είναι ένας χαρακτήρας που έχει γίνει καλά πολλές φορές. Είναι επίσης ένας χαρακτήρας που έχει γίνει κακά πολλές φορές», δήλωσε ο Κέιτζ.
Πρόσθεσε ότι η ερμηνεία του Κρίστοφερ Λι στην ταινία «Δράκουλας» του 1958 είναι αυτή την οποία θαυμάζει περισσότερο, προσθέτοντας: «Κάνει τον Δράκουλα τρομακτικό».