Μέχρι και η αστυνομία της Αγγλίας σχολίασε τη σειρά - φαινόμενο του Netflix, «Το Παιχνίδι του Καλαμαριού», που έχει προκαλέσει φρενίτιδα σε όλον τον κόσμο.
Συγκεκριμένα, η αστυνομία αστειεύτηκε ότι μια πινακίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο δεν θα κατευθύνει τους οδηγούς στο συγκεκριμένο παιχνίδι, που έχει προκαλέσει αίσθηση παγκοσμίως.
Η πινακίδα, στη διασταύρωση 5 του αυτοκινητόδρομου Μ4 κοντά στο Slough, έχει μια εκπληκτική ομοιότητα με τα σύμβολα που εμφανίζονται στη σειρά. Οι διερχόμενοι οδηγοί βλέπουν ένα τρίγωνο, ένα τετράγωνο και έναν κύκλο μαζί με ένα βέλος που υποδεικνύει την επόμενη έξοδο. Γι' αυτό και το τμήμα Thames Valley Road Policing θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα με έναν χιουμοριστικό τρόπο.
«Επιβεβαιώνουμε ότι ακολουθώντας αυτήν τη σήμανση δεν θα οδηγηθείτε στη δημοφιλή σειρά του Netflix, "Squid Game". Είναι απλώς οδηγίες για διαδρομές εκτροπής κατά τη διάρκεια των εργασιών του δρόμου. Ουφ!», αναφέρεται χαρακτηριστικά στον επίσημο λογαριασμό του τμήματος στο Twitter.
Το Squid Game, όπως είναι γνωστό στα αγγλικά, αφηγείται την ιστορία μιας ομάδας απεγνωσμένων και χρεωκοπημένων ανθρώπων στη Νότια Κορέα που παίζουν σε ένα θανατηφόρο τουρνουά παιδικών παιχνιδιών. Αν χάσουν, η τιμωρία είναι θάνατος, ενώ μόνο ένας από αυτούς θα βγει ζωντανός κερδίζοντας ένα αστρονομικό ποσό ( 45,6 δισ. Γουόν Κορέας). Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί αν ακολουθήσετε τις πινακίδες του M4, όπως επισημαίνει η αστυνομία σε περίπτωση που κάποιος κάνει κάποιον τέτοιο συσχετισμό στο μυαλό του!
Δεν είναι απίθανο κανείς να το σκεφτεί, μιας και όπως έχει ειπωθεί, χιλιάδες κόσμος καλεί το τηλέφωνο που εμφανίζεται στη σειρά, θέλοντας να δηλώσει συμμετοχή. Το θέμα είναι ότι ο αριθμός αυτός είναι αληθινός και ανήκει σε μια γυναίκα, η οποία όπως έχει δηλώσει, έχει δεχθεί 4.000 κλήσεις από αγνώστους που της λένε διάφορα!
«Το Παιχνίδι του Καλαμαριού» που αποτελείται από μία σεζόν με εννέα επεισόδια, έγινε και επίσημα η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix. Το κορεατικό δράμα παρακολουθήθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες τις πρώτες 28 ημέρες προβολής του, εκθρονίζοντας το Bridgerton (82 εκατομμύρια) από την πρώτη θέση.
Ο αντιπρόεδρος του Netflix για περιεχόμενο στην Κορέα, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία λέει ότι η επιτυχία του σόου είναι «πέρα από τα πιο τρελά μας όνειρα».
Ο Minyoung Kim δήλωσε στο CNN: «Όταν αρχίσαμε να επενδύουμε σε κορεατικές σειρές και ταινίες το 2015, ξέραμε ότι θέλαμε να φτιάξουμε ιστορίες παγκόσμιας κλάσης για τους θαυμαστές του περιεχομένου σε όλη την Ασία και τον κόσμο. Σήμερα, το Squid Game έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».