Ο πρωταγωνιστής της σειράς του Netflix, Lupin, αλλά και συντελεστές του γαλλικού δράματος που έχει καθηλώσει τους συνδρομητές μας ξεναγεί στα παρασκήνια των γυρισμάτων του τελευταίου, συγκλονιστικού επεισοδίου.
Ολόκληρο το δέκατο επεισόδιο, το τελευταίο του δεύτερου μέρους της σειράς Lupin, διαδραματίζεται στο θέατρο Σατελέ. Ο σκηνοθέτης της σειράς εξηγεί σε σύντομο βίντεο, το οποίο δημοσίευσε το Netflix, πως αναζήτησαν πολλά μέρη στα οποία θα μπορούσε να γυριστεί το τελευταίο αυτό επεισόδιο.
Όπως εξηγεί ο Ουγκώ Ζελάν επιθυμία τους ήταν αυτό να γίνει σε ένα χώρο θεάτρου και να εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια μιας συναυλίας κλασικής μουσικής. «Επιλέξαμε το Σατελέ γιατί είναι ένας πανέμορφος ιστορικός χώρος, σε ένα ιδιαίτερα κομβικό σημείο του Παρισιού» σημειώνει ο σκηνοθέτης της σειράς του Netflix.
Ενα κατάμεστο θέατρο εν καιρώ πανδημίας
«Είναι εκεί όπου ο Ασάν θα διευθετήσει όλες του τις υποχρεώσεις» αναφέρει ο πρωταγωνιστής της γαλλικής σειράς του Netflix, Ομαρ Σι, μιλώντας για τον χαρακτήρα του Lupin.
Ο ηθοποιός Σουφιάν Γκεράμπ, ο άνθρωπος που υποδύεται τον αστυνομικό που κάνει τη σύνδεση του Ντιόπ με τον ήρωα των μυθιστορημάτων Αρσέν Λουπάν, αποκαλύπτει πόσο εντυπωσιακά ήταν τα γυρίσματα στο θέατρο Σατελέ. «Βρεθήκαμε σε ένα τέτοιο είδος θεάματος, σε μια περίοδο ιδιαίτερα περίπλοκη» σημειώνει ο ηθοποιός, καθώς τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν εν μέσω κορωνοϊού.
Για όσους έχουν δει το τελευταίο επεισόδιο του Lupin, η αίσθηση που δίνεται είναι πως η τελευταία πράξη του δράματος στη σειρά του Netflix εκτυλίσσεται σε ένα γεμάτο από κόσμο θέατρο. Ωστόσο, όπως ανακαλύπτουμε, ο σκηνοθέτης χρειάστηκε με συγκεκριμένο αριθμό ατόμων – συμμορφούμενος με τα μέτρα περιορισμού του κορωνοϊού – και ειδικά εφέ να παρουσιάσει ένα ασφυκτικά γεμάτο θέατρο.
Μουσική χωρίς… ήχο για τα γυρίσματα της σειράς του Netflix
Ένα ακόμη στοιχείο που εντυπωσιάζει από τα γυρίσματα του Lupin είναι η τεχνική που επιστράτευσε η παραγωγή της σειράς του Netflix, προκειμένου να συνδυάσει τις σκηνές δράσης με το ανσάμπλ κλασικών οργάνων.
Ο συνθέτης του κομματιού που ακούγεται στη σκηνή, Ματιέ Λαμπολεΐ, εξηγεί πως οι μουσικοί ηχογράφησαν το κομμάτι πριν το γύρισμα και στη συνέχεια προσπάθησαν να δείχνουν πειστικοί καθώς παρίσταναν πως παίζουν μουσική χωρίς να βγάζουν ούτε νότα.
«Οι μουσικοί δυσκολεύτηκαν πολύ, καθώς η προσπάθεια να παίξει κανείς βιολί χωρίς να ακουμπά τις χορδές, είναι κάτι αρκετά περίπλοκο» λέει. Ο σκοπός ήταν να μην αποσπώνται οι ηθοποιοί, οι οποίοι καλούνταν εκείνη τη στιγμή να γυρίσουν τις απαιτητικές σκηνές δράσης.