Στη «Γιορτή της Μητέρας» κυκλοφόρησε στο Netflix το «Mother», με πρωταγωνίστρια τη Τζένιφερ Λόπεζ
Η ταινία έκανε πρεμιέρα 12 Μαΐου και σύμφωνα με το Deadline, το Samba TV διαπίστωσε ότι πάνω από 2,8 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ παρακολούθησαν την Λατίνα σταρ να μεταμορφώνεται σε μοχθηρή δολοφόνο. Το Netflix δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τα δικά του στοιχεία τηλεθέασης, αλλά τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η εταιρεία έχει μια τεράστια επιτυχία στα χέρια της.
Η τρομερή επίδοση του Mother ανέτρεψε το ντεμπούτο τόσο του «Murder Mystery 2» με τον Άνταμ Σάντλερ και την Τζένιφερ Άνιστον (2,4 εκατομμύρια χρήστες) όσο και της επιτυχημένης ταινίας «Glass Onion» του Μπενουά Μπλανκ με πρωταγωνιστή τον Ντάνιελ Κρεγκ (2,6 εκατομμύρια χρήστες), η τελευταία από τις οποίες βρίσκεται στην τέταρτη θέση των ταινιών με τις περισσότερες προβολές στο Netflix όλων των εποχών.
Μέρος της τρομερής επίδοσης του «Mother» προήλθε από την ποικιλόμορφη τηλεθέαση που τροφοδοτήθηκε από τα μαύρα και ισπανόφωνα νοικοκυριά, τα οποία, σύμφωνα με τη Samba, υπερκάλυψαν τον δείκτη κατά 33% και 25% αντίστοιχα. Η Samba δεν συμπεριέλαβε την τηλεθέαση μέσω κινητών τηλεφώνων, αλλά το δείγμα της περιλαμβάνει ένα πάνελ 3 εκατομμυρίων τηλεοράσεων. Η ταινία θα πρέπει να εκτοξευθεί στο Top 10 του πίνακα αγγλόφωνων ταινιών του Netflix μόλις τα στοιχεία γίνουν διαθέσιμα.
Η ταινία έγινε επίσης θετικά δεκτή από το κοινό σε αντίθεση με τους κριτικούς, συγκεντρώνοντας 72% στο Rotten Tomatoes και τραβώντας μεγάλη προσοχή. Επίσης, το φιλμ δράσης την ημέρα της πρεμιέρας του κατέκτησε την κορυφή της streaming πλατφόρμας σε 83 χώρες.