Το Netflix σταμάτησε να λειτουργεί σε αρκετές χώρες με τους χρήστες να μη μπορούν να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο της πλατφόρμας, ούτε να ανοίξουν την εφαρμογή.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το διεθνές μέσο, Independent, η ιστοσελίδα είχε «πέσει» και αρνούνταν να φορτώσει όταν οι χρήστες έμπαιναν σε αυτή. Προβλήματα υπήρχαν όμως και σε όσους χρησιμοποιούν την εφαρμογή από το κινητό ή την Smart TV τους.
Αυτό, οφείλεται φυσικά στην συγκέντρωση του κόσμου στο σπίτι η οποία είναι ίσως μοναδική σε όσα χρόνια λειτουργεί το Netflix. Οι περισσότερες χώρες του πλανήτη έχουν κηρύξει απαγόρευση κυκλοφορίας, ενώ σε όσες δεν έχει συμβεί αυτό έχουν κλείσει επιχειρήσεις και άνθρωποι δουλεύουν από το σπίτι. Απαντες περνούν προφανώς περισσότερο χρόνο σπίτι και επιλέγουν να επενδύσουν την ώρα τους σε κάποια σειρά, ταινία ή ντοκιμαντέρ.
Στην Ευρώπη το μεγαλύτερο πρόβλημα -Δουλεύει στην Ελλάδα
Το μεγαλύτερο πρόβλημα συγκεντρώνεται στην Ευρώπη, όπου είναι πλέον το κέντρο της πανδημίας του κορωνοϊού. Οι δυσλειτουργίες εμφανίστηκαν περίπου στις 6 το απόγευμα και σύμφωνα με την Independent, αυτή θεωρείται η ώρα που ο περισσότερος κόσμος έχει μόνο τελειώσει την εργασία του, έχει γευματίσει και χαλαρώνει βλέποντας Netflix. Πάντως στην Ελλάδα λειτουργεί κανονικά, προς το παρόν τουλάχιστον.
Η απάντηση του Netflix στα προβλήματα
Στους πελάτες που διαμαρτυρονται για δυσλειτουργίες στην εφαρμογή τους, το Netflix έδινε το παρακάτω μήνυμα: «Εξαιτίας του κορωνοϊού, πολλοί από τους τεχνικούς μας αναγκάζονται να δουλέψουν από το σπίτι. Το ίδιο και όσοι ανήκουν στην εξυπηρέτηση πελατών και για αυτό είναι δύσκολο να σας βοηθήσουμε όλους. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε για την υπομονή σας».