Το ημερολόγιο για το 2022 με τίτλο «On the Road» αποκάλυψε η Pirelli.
Πρωταγωνιστές μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής βιομηχανίας, όπως οι Iggy Pop, Cher, Grimes και Τζένιφερ Χάτσον.
Αυτή η έκδοση του διάσημου ημερολογίου, το οποίο δεν κυκλοφόρησε πέρυσι λόγω του κορωνοϊού, γυρίστηκε από τον Καναδό τραγουδιστή σε ρόλο φωτογράφου, Μπράιαν Άνταμς και είναι αφιερωμένη στα «μεγαλύτερα ταλέντα στον κόσμο της μουσικής» σύμφωνα με το δελτίο Τύπου.
«Στον δρόμο βρίσκομαι τα τελευταία 45 χρόνια» είπε ο Μπράιαν Άνταμς σε δήλωσή του, «γιατί η ζωή ενός μουσικού αποτελείται από δρόμους, ταξίδια, αναμονή σε ξενοδοχεία, ώρες στα παρασκήνια».
Από το 1964, για το ημερολόγιο της Pirelli έχουν εργαστεί συνολικά 37 φωτογράφοι – μεταξύ των οποίων οι Άνι Λίμποβιτς, Μάριο Τεστίνα και Χερμπ Ριτς – και έχει παρουσιάσει έναν εντυπωσιακό αριθμό διασημοτήτων, όπως τα μοντέλα Κέιτ Μος και Ναόμι Κάμπελ και τους ηθοποιούς Σοφία Λόρεν και Μάγκι Τσενγκ. Για το ημερολόγιο του 2017, ο Πίτερ Λιντμπεργκ απαθανάτισε ένα πλήθος ηθοποιών του Χόλιγουντ, συμπεριλαμβανομένων της Ούμα Θέρμαν και της Κέιτς Γουίνσλετ, σε μια σειρά από ασπρόμαυρα πορτρέτα.
Κάποτε συνώνυμο με τις σέξι λήψεις γυμνών μοντέλων, το ημερολόγιο της Pirelli έχει υιοθετήσει μαι πιο διακριτική προσέγγιση ξεκινώντας από τα μέσα της δεκαετίας του 2010. Το ημερολόγιο του 2020, σηματοδότησε μια νέα εποχή, καθώς απομακρύνθηκε από τις σέξι φωτογραφίες, και είχε σαν θέμα την Ιουλιέτα, με διασημότητες, όπως η Έμμα Γουάτσον και η Κλερ Φόι, να προκαλούν έντονες αντιδράσεις καθώς ήταν υπερβολικά ντυμένες.
Μια ματιά στη ζωή ενός περιοδεύων καλλιτέχνη
Ωστόσο, η έκδοση του ημερολογίου της Pirelli για το 2022, η οποία είναι η 48η έκδοση της ιταλικής εταιρείας ελαστικών, δίνει μια ματιά στην ζωή ενός περιοδεύων καλλιτέχνη. Από τις λαμπερές διαφημιστικές πινακίδες σε πολυώροφα κτίρια μέχρι τα απομεινάρια του room service: ασημένιες καμπάνες, μισοφαγωμένες σαλάτες και άδεια ποτήρια νερού.
Οι φωτογραφίες ακολουθούν ένα παιχνιδιάρικο αφηγηματικό τόξο: κάθε μήνα, ο Μπράιαν Άνταμς παρουσιάζει όχι μόνο ένα νέο αστέρι, αλλά και ένα νέο σκηνικό.
Ρίτα Όρα, Σερ, Iggy Pop
Για τον Μάιο, η φράση «μπαίνοντας στα παρασκήνια» δείχνει τρεις εικόνες της Σερ να περπατά στους δαιδαλώδεις διαδρόμους μιας άγνωστης σκηνής. Τον Νοέμβριο μόνο η λέξη «aftershow» (μετά το σόου), συνοδεύει αρκετές φωτογραφίες της Ρίτα Όρα που ποζάρει μέσα σε μία μπανιέρα.
Κάθε μήνας έχει επίσης χρονοσήμανση, πράγμα που σημαίνει ότι η ιστορία της ζωής του Μπράιαν Άνταμς στο δρόμο είναι προσεκτικά μελετημένη ώστε να αντιπροσωπεύει το διάστημα μιας ημέρας: Ξεκινά δηλαδή τον Ιανουάριο στις 7:45 π.μ. και εκτείνεται μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες ενός πρωινού του Δεκεμβρίου στις 4:12 μ.μ..
Πρόκειται για την εικονογραφία του ροκ σταρ στα καλύτερά της, αντλώντας μερικές από τις αγαπημένες – αν και κλισέ – εικόνες με σπασμένα κραγιόν, εγκαταλελειμμένα μικρόφωνα και διάσημα ονόματα σκαρφαλωμένα επάνω σε πιάνα.
Ολόκληρο το ημερολόγιο γυρίστηκε μέσα σε μόλις τρεις ημέρες, με τις περισσότερες διασημότητες να φωτογραφίζονται στο Λος Άντζελες στο Chateau Marmont ή τo Palace Theatre, ενώ οι φωτογραφίες της Saweetie τραβήχτηκαν στο Hotel La Scalinatella στο Κάπρι της Ιταλίας.
Ο ίδιος ο Μπράιαν Άνταμς κλείνει το ημερολόγιο της Pirelli, με μια αυτοπροσωπογραφία του ντυμένος σαν αεροπόρος και τον τίτλο: «Στο δρόμο για την επόμενη παράσταση».