Το μυστικό της αξεπέραστης γοητείας του αποκάλυψε ο Μπραντ Πιτ.
«Το στυλ μου είναι ότι δεν έχω στυλ» δήλωσε ο ηθοποιός και πρεσβευτής της εταιρείας De’Longhi σε συνέντευξή του στο περιοδικό Esquire. Και πάλι όμως, ο Μπραντ Πιτ γνωρίζει μερικά πράγματα σχετικά με το σχεδιασμό υψηλής ποιότητας και το πώς να ντυθεί κομψά – εξάλλου είναι ένας από τους πιο καλοντυμένους άνδρες του Χόλιγουντ.
«Γερνάς, γίνεσαι ιδιότροπος, αναζητώ μόνο την άνεση»
«Μου αρέσει η μονοχρωμία. Μου αρέσει η απλότητα. Μου αρέσουν οι λεπτομέρειες στις ραφές, το πως το νιώθω επάνω μου» εξηγεί. «Αν μη τι άλλο, αυτά είναι τα μόνα που ψάχνω σε ένα ρούχο». Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, που βρίσκεται σε μια δικαστική διαμάχη με την πρώην σύζυγό του Αντζελίνα Τζολί για την επιμέλεια των παιδιών τους, επενδύει σε πολυτελή υλικά και τονίζει ότι το στυλ του «κατευθύνεται από την άνεση».
«Μου αρέσει η αίσθηση μιας κάμερας Lecia ή ο τρόπος που νιώθω επάνω μου ένα ρολόι. Δεν θέλω να κάνει επίδειξη, αλλά αν πλησιάσετε, θα το παρατηρήσετε. Αυτές οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές για μένα. Είναι τόσο εξαντλητικό να ακολουθείς τις τάσεις. Και περιφρονώ τις διαφημιστικές πινακίδες. Δε θέλω να είμαι σε μία διαφημιστική αφίσα». Πρόσθεσε: «Γερνάς, γίνεσαι πιο ιδιότροπος και η άνεση γίνεται πιο σημαντική. Νομίζω ότι είναι τόσο απλό».
Η νέα του συνεργασία με την De'Longhi
Ο διάσημος ηθοποιός συνεργάστηκε με την De’Longhi, γνωστή εταιρεία για τις πολυτελείς μηχανές καφέ και εσπρεσιέρες, για την πρώτη διεθνή καμπάνια της εταιρείας «Perfetto». Στη νέα του διαφήμιση, οι θεατές ρίχνουν μια ματιά στην «καθημερινή ζωή» του Μπραντ Πιτ. Η ζωή αυτή περιλαμβάνει τον ηθοποιό που κάνει μία βόλτα με τη μηχανή του και αγοράζει κόκκους καφέ προτού επιστρέψει στο σπίτι του για να χαλαρώσει με ένα φλιτζάνι καπουτσίνο που παρασκευάζει στο σπίτι του.