Ένα night club που κάποτε ήταν το μεγαλύτερο στον κόσμο πρόκειται να αντικατασταθεί από το πρώτο «hyperclub» στον κόσμο, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες του το επόμενο καλοκαίρι.
Το Privilege στην Ίμπιζα είχε χωρητικότητα 10.000 ατόμων, μια τεράστια κεντρική αρένα με πισίνα, ψηλά ταβάνια 25 μέτρων και πολλά υπαίθρια δωμάτια μεταξύ των πολλών χαρακτηριστικών του. Όμως είναι κλειστό από το καλοκαίρι του 2019.
Έχει περιγραφεί ότι δεν μοιάζει με καμία άλλη εμπειρία νυχτερινού κέντρου, φιλοξενώντας πάρτι που κράτησαν όλη τη νύχτα, με κλάμπερ να μένουν ξύπνιοι μέχρι τα ξημερώματα, καλωσορίζοντας τον ήλιο μέσα από τους γυάλινους τοίχους του.
Ωστόσο, αυτές οι μέρες θα μπορούσαν να επιστρέψουν μέχρι το επόμενο έτος, με την κυκλοφορία του UNVRS, που προφέρεται Universe.
Αυτοχαρακτηρίζεται ως το πρώτο «υπερκλάμπ» και θα αυξήσει τη χωρητικότητα σε 15.000, κατακτώντας για άλλη μια φορά το παγκόσμιο ρεκόρ.
Δεν είναι γνωστά πολλά άλλα για το νυχτερινό κέντρο που θα ανοίξει σύντομα, αλλά μια ανακοίνωση, που έγινε αυτή την εβδομάδα, ισχυρίζεται ότι θα δημιουργήσει «μια ιδέα που δεν έχουμε ξαναδεί στη νυχτερινή διασκέδαση».
Υπόσχεται επίσης να συνδυάσει «την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, την πολυτέλεια και την προσοχή στη λεπτομέρεια ενός νυχτερινού κέντρου με την υποδομή, την κλίμακα και τη φιλοδοξία των εκδηλώσεων στην αρένα».
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει: «Το UNVRS θα ανυψωθεί ακόμη περισσότερο με την εντυπωσιακή παραγωγή από τον ιδρυτή της High Scream, Romain Pissenem. Αυτό το νέο εγχείρημα ακολουθεί τα βήματα της Ushuaïa και της Hï Ibiza—χώροι που κατατάσσονται σταθερά μεταξύ των καλύτερων στον κόσμο».
Το νυχτερινό κέντρο κυκλοφόρησε το όνομά του με μια καμπάνια viral marketing που περιλάμβανε ένα βίντεο ενός UFO, το οποίο συγκέντρωσε περισσότερες από 52 εκατομμύρια προβολές. Ωστόσο, το UFO αποδείχθηκε ότι δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα «φιλόδοξο» σόου με drone, που πετάχτηκε από την οροφή του νέου χώρου.
Διασημότητες όπως ο David Guetta, η Maya Jama και τώρα ο Will Smith, ο οποίος εμφανίστηκε σε ένα νέο διαφημιστικό βίντεο για το κλαμπ, ασχολήθηκαν με το υλικό ως μέρος της καμπάνιας.
Τώρα ο ιδιοκτήτης του κλαμπ, Yann Pissenem, αποκάλυψε ότι ήταν μέρος της ανακοίνωσης του νέου νυχτερινού χώρου.
«Αυτή η εκστρατεία είναι πραγματικά έξω από αυτόν τον κόσμο. Η αποκάλυψη του ονόματος με μια αίσθηση viral είναι μόνο η αρχή. Το να βλέπεις τόσα πολλά μέσα ενημέρωσης, διασημότητες και επιρροές να ασχολούνται με την ιστορία ήταν απίστευτο και το να έχεις τη δυνατότητα να αποκαλύψω τη μάρκα με έναν τόσο εμβληματικό ηθοποιό όπως ο Will Smith ήταν ένα όνειρο», είπε.
«Τώρα που η αλήθεια είναι εκεί έξω, ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε όλους στο νέο μας σύμπαν το 2025 καθώς εγκαινιάζουμε το πρώτο υπερκλάμπ στον κόσμο».
Ενθουσιασμένοι κλάμπερς απάντησαν στα νέα στο Instagram, γράφοντας: «Ανυπομονώ να δω τι θα μας φέρει αυτό το επόμενο έτος. Ξέρω ήδη ότι θα είναι ΕΠΙΚΟ!».