Σαν μία Runaway Bride εμφανίζεται η Μαρίνα Σάττι, στο βίντεο του νέου της τραγουδιού «Πάλι» που πρόσφατα κυκλοφόρησε αγγίζοντας σε μια βδομάδα τα 2,5 εκατομμύρια views.
Το θέμα του τραγουδιού θυμίζει το κινηματογραφικό φιλμ με την Τζούλια Ρόμπερτς που το έσκαγε τελευταία στιγμή αφήνοντας τους γαμπρούς σύξυλους. Αλλά, στο «Πάλι», έχουμε και εικόνες ελληνικής επαρχίας, όπως και ένα ρυθμό παραδοσιακό με ποπ έως χιπ χοπ στοιχεία που η Μαρίνα ονομάζει «σύγχρονο μπάλλο». Το τραγούδι είναι ο προπομπός του νέου άλμπουμ της Σάττι που θα κυκλοφορήσει ολοκληρωμένο στο τέλος του χρόνου.
Το βίντεοκλιπ είναι γυρισμένο στη Μαυροθάλασσα Σερρών. Παρουσιάζει όλα τα στοιχεία που συνιστούν το χωριό, την πλατεία, την εκκλησία, το τρακτέρ, ακόμα και την αυλή της γιαγιάς με τις κότες. Βλέπουμε τις ετοιμασίες του γάμου. Παντρεύεται η Μαρίνα και οι φίλες της την στολίζουν, τραγουδούν και χορεύουν μαζί της. Αλλά το τραγούδι δεν είναι γαμήλιο. «Θα σε αφήσω πάλι» λέει ο βασικός στίχος, προϊδεάζοντας έτσι για το παράδοξο τέλος: η νύφη, η Μαρίνα Σάττι δηλαδή, το σκάει από τον γάμο και τελικά, χορεύει μόνη της φορώντας το νυφικό, πάνω στο τραπέζι στο γλέντι που γίνεται για τον γάμο που δεν έχει γίνει.
Το βίντεο, έχει δημιουργηθεί από τις ιδέες και τις σκηνοθετικές οδηγίες του πολυτάλαντου Θεόδωρου Γεννιτσάκη, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Παρίσι, αλλά κατάγεται από την Μαυροθάλασσα. Η Μαρίνα Σάττι, σε συνέντευξή της στον γράφοντα και στο iefimerida, εξηγεί τους συμβολισμούς:
Μ. Ντ.: Ξεχωρίζει η εικόνα αυτή που χορεύεις πάνω στο τραπέζι σαν νύφη αλλά μια νύφη που δεν πήγε στον γάμο της και τώρα χορεύει γλεντώντας την ελευθερία της…
Μ. Σ.: Ναι, είμαι η νύφη που το έσκασε!
Μ. Ντ. : Είναι λοιπόν το «αγύριστο κεφάλι» που λέει ο στίχος του τραγουδιού, το δικό σου που σε κάνει τελευταία στιγμή να το σκας…
Μ. Σ. : Είχαμε διάφορα νοήματα και συμβολισμούς που θέλαμε να δείξουμε δεν ξέρω κατά πόσο αυτά περνάνε ή όχι, αλλά μου αρέσει ο καθένας να δίνει την δική του ερμηνεία. Άλλος θα το δει σαν ένα ευχάριστο ποπ βίντεο, άλλος θα δει κάτι περισσότερο εκεί, ανάλογα με τα βιώματα που έχει στη ζωή του. Σίγουρα υπάρχει η ελευθερία, υπάρχει η ξεγνοιασιά και ο συμβολισμός του φαύλου κύκλου, αυτό το θέλω αλλά δεν μπορώ, θέλω αλλά φοβάμαι, θέλω αλλά δεν ξέρω πώς, ή θέλω και δεν θέλω, αυτό το μπρος πίσω. Υπάρχει όμως και η παράδοση, ο τρόπος που μεγαλώνουμε με τις ηθικές αξίες και τα πρέπει. Για αυτό υπάρχουν οι κύκλοι που κάνουν τα αυτοκίνητα. Οι κυκλικοί χοροί που κάνουν τα κορίτσια. Υπάρχουν και συμβολικές εικόνες όπως τα ανέμελα κορίτσια που οδηγούν τρακτέρ, μια εικόνα που συνήθως την βλέπουμε όχι από γυναίκες. Οπότε κυνηγάμε μια ελευθερία ή να σπάσουμε κάποια πράγματα να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο. Ναι, νομίζω όλα αυτά εμπεριέχονται στο βίντεο.
Μ. Ντ. : Βλέπουμε εικόνες παραδοσιακές, η εκκλησιά του χωριού, η γιαγιά με τις κότες αλλά όλα αυτά, δεν είναι εκεί που έχεις μεγαλώσει εσύ, δηλαδή στο Ηράκλειο Κρήτης…
Μ. Σ.: Ναι, είναι γυρισμένο στη Μαυροθάλασσα Σερρών. Ο φίλος μου ο Θοδωρής Γεννιτσάκης που δουλεύουμε μαζί, έχει μεγαλώσει στο Παρίσι αλλά όλα τα καλοκαίρια ερχόταν στην Ελλάδα και στην Μαυροθάλασσα από όπου είναι η καταγωγή του, η γιαγιά του είναι εκεί, οι θείες του, τα ξαδέλφια του είναι εκεί. Ο Θοδωρής είναι και φωτογράφος και γραφίστας, έχει πάρα πολλά ταλέντα, γενικότερα όλο το visual κομμάτι είναι η ειδικότητά του. Αυτός λοιπόν, μου πρότεινε να πάμε στο χωριό του που το αγαπά πολύ. Ναι με τον Θοδωρή πήγα για πρώτη φορά στη Μαυροθάλασσα. Βέβαια και το νησί μου, η Κρήτη είναι στο μυαλό μου, και σίγουρα θα πάω και στα μέρη μου στη συνέχεια όσο εξελίσσεται αυτό το πρότζεκτ για να ολοκληρωθεί ο δίσκος. Στη Μαυροθάλασσα ένιωσα μεγάλη φιλοξενία. Ξέρεις τώρα πως είναι στα χωριά. Μέσα σε πέντε μέρες νιώθεις ότι γίνεσαι φίλος και οικογένεια με τον άλλον. Υπήρξε μεγάλη οικειότητα και εκείνοι ήταν χαρούμενοι και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στα γυρίσματα και ό,τι κι αν χρειαστήκαμε μας βοήθησαν. Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνες τις μέρες στην Μαυροθάλασσα Σερρών.