Μια σπάνια φωτογραφία με την Μαρία Κάλλας και τον Αλέξη Μινωτή ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
Η εμβληματική σταρ της όπερας έχτισε μια μεγάλη καριέρα ενώ απασχόλησε και με την προσωπική της ζωή και τη θυελλώδη σχέση της με τον Αριστοτέλη Ωνάση.
Στην τελευταία του ανάρτηση ο Αρης Λουπάσης δημοσίευσε μία ακόμα σπάνια vintage φωτογραφία, αυτή τη φορά με την Μαρία Κάλλας και τον Αλέξη Μινωτή από την συνεργασία τους στη Μήδεια.
Γράφει ο Αρης Λουπάσης στη λεζάντα της φωτογραφίας που δημοσίευσε:
«Ο κορυφαίος Έλληνας θεατράνθρωπος Αλέξης Μινωτής καθοδηγεί σκηνοθετικά την Μαρία Κάλλας στις πρόβες της Όπερας "Μήδεια" του Λουίτζι Κερουμπίνι, ένα από τα σπουδαιότερα αριστουργήματα του είδους του και το οποίο ανεβαίνει στην Dallas Civic Opera στο Τέξας στις 6 Νοεμβρίου του 1958.
Η πρώτη γνωριμία τους θα γίνει με την συγκεκριμένη συνεργασία έπειτα από επιθυμία της απόλυτης Ντίβας και παρά τις αρχικές επιφυλάξεις του καθώς δεν έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με τη Όπερα, μετά από παρότρυνση της Κατίνας Παξινού αποδέχεται να την σκηνοθετήσει.
Η ιστορική αυτή παράσταση με την επιμέλεια των κοστουμιών από τον ζωγράφο Γιάννη Τσαρούχη, πραγματοποιείται με τεράστια επιτυχία και κρίνεται ως βάση υψηλού υποδείγματος σκηνοθεσίας Όπερας. Το κοινό την αποθεώνει κυριολεκτικά ανάμεσα στο οποίο βρίσκεται και ο Ιταλός σκηνοθέτης Φράνκο Τζεφιρέλι που θα λατρέψει την ίδια, το είδος που υπηρέτησε και την Ελλάδα. Η "Μήδεια" αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους θριάμβους της την οποία θα ερμηνεύσει από το 1953 και για τα επόμενα οκτώ χρόνια σε Μιλάνο, Βενετία και Ρώμη και μετά το Ντάλας άλλη μια αποθέωση στο Covent Garden στο Λονδίνο, δύο φορές και πάλι στη Σκάλα του Μιλάνο και το 1961 στην Επίδαυρο.
Με την συγκεκριμένη μνημειώδη παράσταση αποχαιρετά το ελληνικό κοινό που κατακλύζει τον αρχαίο χώρο και μαγεμένο από την ερμηνεία της την χειροκροτεί όρθιο ασταμάτητα και τον Γιάννη Τσαρούχη να την αποκαλεί "Μεγάλη σαν τον Γκρέκο".
Η συνεργασία Κάλλας-Μινωτή ολοκληρώνεται με την "Μήδεια" θα παραμείνει όμως στην συνέχεια μια βαθιά, ουσιαστική και αληθινή φιλία μέχρι το τέλος.
Δύο μοναδικές φυσιογνωμίες του θεάτρου και της μουσικής των οποίων το μέγεθος του ταλέντου και της καλλιτεχνικής τους προσωπικότητας ξεπέρασε τα όρια του πραγματικού και με το έργο τους κατάφεραν να αποτελούν σημείο αναφοράς μέχρι και σήμερα».